3-Spor-Skagen-Nu
Kontakt forfatteren af dette andragende
Stort behov
Et behov der længe har været der. Kommer der først en traktor på vejen, som det ses ved bunken/hulsig kanten, skaber det lynhurtigt kilometerlange kø'er. Ikke alene skaber det et dårligt erhversmiljø, men det udstråler også en signalværdi om stress og trængsel overfor turister.
I sæsonen er det heller ikke lige frem hurtigere at komme fra Ålbæk - Frederikshavn (færgeforbindelser, E45, ect..), hvis der ikke udvides vil transporttiden fra Skagen - Frederikshavn hurtigt være længere, end hvad en tur fra Ålbæk - Aalborg vare i lavsæsonen, påtrodsaf at der er over dobbelt så langt. Jeg har pendlet mellem alle tre overnævnte byer og selv mærket forskellen og fustrationen. Bemærk også at den tætte trafik mellem Skagen og Aalbæk ofte resultere i flere og flere ulykker, der kan afspære forbindelsen helt.
På grund af den smalle vej, især efter Hulsig.
I begrundelsen for underskriftindsamlingen synes jeg der mangler en vinkel: Pendlerne!
Der er dagligt en voldsom trafik mod Skagen om morgenen og mod Frederikshavn/Hjørring om eftermiddagen.
Re: #7
Vi er meget enig i denne udfordring også er tilstede
Vi har valgt at lade det fremgå af pressemeddelsen, der er udsendt samtidigt med offentliggørelsen af denne underskriftsindsamling.
Det er ikke bare venstre det ønsker dette vi i DF ønsker det samme vi er nogle der lever af den vej ,som om someren giver os en stor meudgift på længere transporttid
og nu har man forhåbentlig ikke glemt AKUTBILEN som kunne være ambulancen behjælpelig vi har jo kun den ene og langt til hospital ,man skulle jo nødig lide mere af at der var kø på vejen
husk vi btaler alle til samme kasse men vi får ikke same glæder
Som daglig pendler mellem Skagen og Frederikshavn, ville et ekstra spor være guld for alle pendler uanset om det er Skagen - Frederikshavn eller omvendt. Men også bare for beredskabet ville dette gøre en forskel!
Ikke nok med at vi beboer ingen akut bil har mere pga. besparelser! Så vil vi da sætte pris på at hjælpen kan komme hurtig frem. Også i høj sæsonen for turister!
Vejen i sig selv er heller ikke ligefrem særlig bred, så en kærlig hånd tror jeg der er mange der vil sætte pris på.
Tænker bl. På beredskabet som jo skal hurtigt frem.
| This discussion has been closed. |