Bevar Skovbørnehaven Siflingen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Skovbørnehaven Siflingen.


Gæst

#1

2014-04-22 19:43

Godt initiativ, det er en fantastisk børnehave.

Gæst

#2

2014-04-24 18:41

Man skal værne om de institutioner der gavner på så mange måder, som skovbørnehaven gør. Så vores børn kan undgå unødvendig sygdom, så vores børn kan være ude i naturen og få den friske luft og lærer af naturen. Lad tilbuddet om skovbørnehaven være åben, for os der så inderligt vil benytte den. Der er rigelig mulighed for andre valg af normal institution for dem der ønsker det.
Las os med udebørn have den mulighed for frit at vælge, så vi selv kan vælge for vores børn.

Gæst

#3

2014-04-27 21:21

Hvor er det en skrækkelig tanke, at Siflingen skal dø. Kan det passe, at Frederikssund kommune er så fattige, at vi ikke kan beholde noget så dyreart for vores børn.
Jeg ærger mig over kommunens politik og begræder, betydningen for vores små borgere.
Hvis der er fornuft til, så vurdere I endnu en gang, om det virkelig er den rigtige beslutning, der er truffet.
Hvis beslutningen fastholdes håber jeg, I vil mærke konsekvensen ved næste kommunevalget - selv om der er længe til.
Engang var jeg stolt af at bo inSlangerup, men er pludselig usikker på, om der stadig er grund til denne stolthed

Gæst

#4

2014-04-30 20:53

Min datter gik i Siflingen og elskede det!
Chr Bjørnstrup
Underskriftindsamleren

#5 Tak for støtten

2014-05-07 12:14

Vi vælger at lukke denne indsamling nu - underskrifterne er afleveret og politikkerne valgte at være ligeglade med ialt 2910 underskrifter og alligevel lukke siflingen.