Udskriv Folketingsvalg nu!

Udskriv Folketingsvalg nu! / Beskeder / Så er 2000 underskrifter nået. / Kommentarer


Gæst

#1

2014-04-06 09:12

Kan ikke ske hurtigt nok - den nuværende regering er den værste nogensinde Danmark har haft.

Gæst

#2

2014-04-06 09:16

Hej Jørgen
Tak fordi du gider at gøre dette her, og må tage div grove skideballer osv, det er ikke fair overfor dig, for om det er rød eller blå stue, så SKAL vi have et VALG NU .. :-)

Jeg tror bare at du skal evt sende et ekstra link via f.eks Facebook igen, så skal jeg gerne dele den, jeg tror folk at gået i sig selv igen, for spurgte du Gallup eller andet, så vil 80 % af alle dansker have valg her og nu.

Med venlig hilsen
Palle Hansen

Gæst

#3

2014-04-06 09:18

Folk har det åbenbart bedst, ved at sidde og kommentere og ikke kæmpe. Der skal kæmpes hvis dk skal op igen og det både med underskrift og ud på gaderne og vise i er utilfredse. Gør de i andre lande, med somme tider gode resultater. Så folk støt op.

Gæst

#4

2014-04-06 10:10

Tak for den gode indsats du gør. Du har ret.. der er nok mange, i afmagt, vælger at være sofa vælger. Jeg må indrømme at jeg er noget forvirret over, hvilke parti man skal vælge, for at det bliver bedre.

Gæst

#5

2014-04-06 10:17

Del, del det kan ikke gøres ofte nok. lad os få det valg nu. Det kan kun blive bedre med en ny regering. :-)

Gæst

#6

2014-04-06 10:31

Det er min opfattelse, uanset hvor mange stemmer du ville få, ville det ikke ændre noget, ved udskrivning af et valg, vil det blot igen være et spørgsmål om pest eller kolera, der er INGEN af de nuværende partier, lige med undtagelse af DF, der har noget at byde på der kan/vil ændre danmarks øjebliksbillede.
Vi trænger til nytænkning, på den politiske arena, og ikke de gamle trætte æsler der traver i samme retning i cirkusmanegen, for at opretholde retten til en foderpose.

Men jeg forstår din overraskelse, start hellere et nyt parti!

vh finn :)

Gæst

#7 Re:

2014-04-06 10:32

#5: -

Hvem er det så jeg skulle stemme på??


Gæst

#8 Re:

2014-04-06 10:34

#3: -

Du har delvis ret, men hvis du sammen med mig kan samle 1 mio mennesker, og mødes rundt om Christiansborg, så har vi en slagkraft af format,

Say when please:))


Gæst

#9 Lad os få fart på

2014-04-06 10:53

Jeg begriber heller ikke hvorfor underskriftindsamlingen går så langsomt. Når man tænker på, HVOR utilfreds størstedelen af Danmarks befolkning er med den førte politik (trods løfter om det modsatte før valget), så burde vi forlængst havde rundet mindst 50.000 underskrifter.

Jeg kan kun opfordre underskriverne til at dele linket på FaceBook, Twitter og lignende. Del linket i debatter om de ting, folk er mest utilfredse med: Udlændingeproblematik-debatter, EU-debatter osv. osv. Har man en computer og en printer kan man også hurtigt lave små "plakater" med linket til ophængning i eks. supermarkeder, busskure, på lygtepæle (i tørvejr) osv. osv.

Lad os nu slippe af med denne uduelige regering - gør noget ved det folks!

Nille

Gæst

#10

2014-04-06 11:32

Den bedste måde er nok at dele, på FB når men ser nogen ytre sig om, at der skal udskrives valg.

Gæst

#11

2014-04-06 11:35

Nu har den siddende regering solgt så meget ud af Danmarks infrastruktur, at der bare er vandforsyningen tilbage.
Vi skulle have en regering, der kæmper mod E-unionen og for et marked i stil med det EF vi havde en gang og som ikke er pot og pande med Bilderbergerne i Commissionen.

Gæst

#12

2014-04-06 13:18

ja lad os få det valg nu så de fjolser ikke når at sælge hele danmark og så kan jeg da kun anbefale at stemme på DF da de er de eneste der fortæller folk hvad der egentlig sker. Kom så lad os komme til stemmeurnerne så vi kan få de socialdemokrater helt ud af folketinget

Gæst

#13

2014-04-06 13:20

Valg nu

Gæst

#14

2014-04-06 14:23

Hej. Vi deler igen, håber det hjælper :-)

Gæst

#15

2014-04-06 15:20

Hvis ikke du er fra blå blok ,Hvad er du så ???? for man et svar på det ???? Og Ja hvad gavner et valg nu ,??? Om det er det ene eller det andet blå parti ,der sidder der ,er jo lige fedt ,Så uanset hvem der sidder i toppen ,er det råddenskab fra en ende af ,Der skal en borgerkrig til ,før vi slipper fri af de tyraner ,der mener vores pengepung er uudtømmelig,men det er den sgu ikke den har været tom ,for længe længe siden ,så pjat med det valg ,det bliver ikke bedre ,de blå har haft magten i over 10 år ,og ikke en skid skete der ,til det bedre ,så derfor ingen underskrift herfra


Gæst

#16

2014-04-06 16:51

Lav en underskriftindsamling om vores medlemskab af EU...................så skal jeg nok stemme (NEJ).
Lige nu tilhører jeg kategori 2.

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#17 Re:

2014-04-06 20:46

#1: -

Tak for din kommentar. Det kan vi vist ikke blive uenige om!

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#18 Re:

2014-04-06 20:48

#2: -

Tak for din kommentar! Øverst på denne side findes et link dirrekt til din Facebook profil hvis du klikker der
Mvh JM

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#19 Re:

2014-04-06 20:49

#3: -

Tak for din ildhu, som jeg bestemt deler.
Mvh JM

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#20 Re:

2014-04-06 20:51

#4: -

Tak for din kommentar! Hvis det kan hjælpe så har jeg det som dig!
Mvh JM

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#21 Re:

2014-04-06 20:51

#5: -

Tak for din kommentar! Ganske enig!
mvh JM

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#22 Re:

2014-04-06 20:59

#6: -

Hej! tak for din kommentar! Vi har altid som vælgere den mulighed at vi kan stemme personligt på det parti vi ønsker at stemme på. Når dem der står øverst har vist de ikke duer, så kunne man jo prøve med dem der står nederst og så håbe på at de har en bedre folkelig forståelse.
Og et nyt parti, er en langt større opgave end at lave en underskriftindsamling, og der skal meget kapital til samt en stabil hårdt arbejdende personkreds der ved hvad de har med at gøre. Så det er ikke sådan lige selvom tanken ikke har været fjern for mig.
Mvh JM

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#23 Re: Re:

2014-04-06 21:01

#7: - Re:

Valget er dit! Den eller dem du føler er nærmest dine holdninger.

Mvh JM

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#24 Re: Re:

2014-04-06 21:03

#8: - Re:

Jamen jeg er enig! Rom blev ikke bygget på én dag! Men her i det jyske giver vi ikke sådan lige fortabt selvom vejen er lang.

Mvh JM

Jørgen Mikkelsen
Underskriftindsamleren

#25 Re: Lad os få fart på

2014-04-06 21:06

#9: - Lad os få fart på

Hej Nille!
Tak for din kommentar som jeg bestemt deler, og enig vi burde allerede have rundet de 50.000. Men folket er frustreret og usikker på det hele. Så simpel tror jeg årsagen er. Men vi fortsætter bare derud af.
mvh Jm