PutinudafEurovision

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen PutinudafEurovision.

Monner

#1 Fingrene væk fra Krim (og Georgien), din tyveknægt!

2014-04-04 14:16

Fingrene væk fra Krim (og Georgien), din tyveknægt Psykopatistan (Russia)!

For more infomation ...
https://sites.google.com/site/skrivunder/

מרדכי ואנונו‎

#2 GIV PUTINS PLADS TIL BIBI!!

2014-04-04 15:12

YES!

Efter sådan en skændelsdåd, skal Putin selvsagt IKKE have lov til at optræde/deltage i det Europæiske Melodi Grand Prix!
Jeg synes derimod, at staten Israel, som altid har behandlet palæstinenseren så pænt, skal have to chancer.
Israels sang # 1, forfattet og fremført af Benjamin Netanyahu: "שָׁלוֹם 1"
Israels sang # 2, forfattet og fremført af Avigdor Lieberman: "שָׁלוֹם2"

Til alle ikke hebrew-læsende betyder titlerne "1.fred" og "2.fred".
Og så kan det ikke blive større!!

Med venlig hilsen
מרדכי ואנונו‎
(Mordechai Vanunu)
Whistleblower

Gæst

#3

2014-04-04 18:44

Rusland skal bare holde sig LANGT væk!!
Ljudmila Trojanova

#4 ltr@sund.ku.dk

2014-04-04 20:22

Nej, sikker noget fremragende ide, en af landets politikker har fået for tiltrække Putins opmærksomhed! Det er utvivlsom mest betydelige sanktion blandt alle dem, som Vesten straffer Rusland med. Det bliver det russiske parlament sikkert nødt til at reagere og handle efter. I det mindste bliver det stof til store overvejelser for Diktatoren, at Bornholm skal slettes fra ønskelisten eller nej. Han skal jo få klar meddelelse om, at danske politikker kan gøre alt for frihedens skyld - blandt andet lukke vejen for to russiske sanglærker til Refshaleøen.
Der er meget flere muligheder for at ramme dem ulydige. F.eks.. står der en russisk film på programmet af CPH-PIX. Anmelderne nævnte som "årets mesterværk", så bliver det endnu større bevægelse at smide filmen fra festivalen! Det næste sted er klassisk musik: væk med alle russiske pianister, dirigenter, komponister. Det Kongelige Teater og Opera burde også overveje deres repertuar grundigt: Dostoevskij, den russiske ballet...Det rammer måske ikke hård som Melodi Grand Prix, som til gengæld giver mange nemme og billige stemmer( til Politiker).
Og ikke forglemme det videnskabelige område: smid alle russiske forsker ud af landet, afbryd alle samarbejdskontakter! Det kommer sikkert til at virke.
Det kunne være temmelig morsom at læse om den glimrende ide i Metroxpress for 3 dage siden, så kunne Lasse Quvang Rasmussen, der er nummer fire på listen over kandidater til Europaparlament-valget, har fået min personlige stemmer for en god aprilsnar. Men det er d. 4 april i dag.
Afslutningsvis ville jeg berolige med at mit russiske efternavn ikke skal forenes med russiske politik. Jeg har dog fordel med min lange livserfaring, hvor jeg bl.a. oplevede hjernevask og propaganda på mit eget skin. Den gang i sovjetiske tider. Derfor er jeg mildt sagt overrasket med at møde det igen, troede aldrig at det mere kunne ske.
P.S. helt latterligt, at denne kampagne betragtes så alvorligt... er også skuffet over mig selv, at jeg bruger min tid på så barnagtige emne

Veren

#5 Re: Fingrene væk fra Krim (og Georgien), din tyveknægt!

2014-05-06 16:07

#1: Monner - Fingrene væk fra Krim (og Georgien), din tyveknægt!

Georgien? Nu var det jo Georgiske tropper, trænet og udrustet af USA der angreb russiske tropper, og fik tæv.

Styr dig med dit propaganda!


Gæst

#6

2014-05-28 17:56

Så slipper vi for politiske afgørelser i eurovision.
Eurovision er en sangkontest ikke en spilleplads for politiske opstød over andre landes holdninger og meninger.. 230 mio lige ud af vinduet efter min mening !