Udskriv Folketingsvalg nu!

Udskriv Folketingsvalg nu! / Beskeder / Kære underskriver til: Udskriv Folketingsvalg Nu! / Kommentarer


Gæst

#1

2014-02-24 12:25

Jeg har også delt linket i masser af debatter (og andre steder), men er altid blevet "høfligt" behandlet.

Pyt da med, hvad andre tænker - det behøver du ikke at spilde tid på.

kh. "Nille"

Gæst

#2

2014-02-26 20:40

Det er simpelthen utroligt, at der findes personer, der sviner en på den måde
kadoren

#3

2014-02-26 20:44

Navnet på manden der synes andre er idioter m.v., lyder bekendt.
Usobert,godt man ikke deler bord med ham.
Man kan da godt sige hvad man mener på en pæn måde
Bag ordene kender man tåben ! !

Gæst

#4

2014-02-26 20:54

Jeg håber det bedste for sagen og for Danmark. Jeg er desværre pessimistisk. Anders Fogh skred først da hans kandidatur var 100% konfirmeret.

Heller skrider først når hun er clearet en EU toppost.


Gæst

#5

2014-02-27 11:47

hvis nogle her er en idiot uden hjerne er det hvis ham der har skrevet citatet

Gæst

#6

2014-02-27 15:43

Hvis du rammer 100.000 kan du gå til borgen og aflevere og der skal så udskrives valg.
Set udfra det punkt, er vi jo lidt fra målet må man sige

Gæst

#7

2014-02-27 16:01

Melchior skulle skamme sig, men det gæør han ikke, fordi han har INGEN skam i livet!

Gæst

#8

2014-02-27 16:01

bare fortsætte dit gode arbejde, og fint du ikke lader dig påvirke
og tusinde tak for nogen orker

Gæst

#9

2014-02-28 00:28

jeg er selv ivrig debatør om regeringens uretfærdigheder har kun fået en enkelt dum kommentar..en som mente at hun ikke kunne komme til at skrive om hendes.. det hun gik op i var hvad hun havde lavet til aftensmad hvor synd det ene og andet var for hende .. og som jeg svarede hende.. der er plads til alle.. og at jeg mener at det er vigtigt at vi er nogen der ikke bare skriver om hvad vi har fået at spise.. men vi skal bestemt ikke stoppe for det vi brænder for.. jeg blokerede hende .. gad ikke bruge min tid på en som ikke syntes at vores værdier er vigtige  så vi skal bare fortsætte vores kamp

 


Gæst

#10

2014-02-28 12:20

De er bange for deres minister-stol. :-)

Gæst

#11

2014-03-01 20:54

Kære Jørgen Mikkelsen

Du har gjort et kæmpe arbejde.

TAK for det.

Jeg er helt sikker på, at folk virkeligt ønsker et folketingsvalg. NU.... Dog er vi alt for magelige til, at demonstrere . Meningerne er (som det viser sig i de forskellige meningsmålinger) virkeligt et udtryk for, at folk har fået nok.

Åbenbart ikke nok- nok. For så ville vi stille op på Christansborg og udstille vores utilfredshed.

Jeg ved sgu ikke, hvad der sker med de danskere, som bliver oversvømmet af ikke- integrerbare indvandrere.

Som skrevet- vi er et ALT for mageligt folk.


Gæst

#12

2014-04-02 09:57

Så var der spam igen fra hr. Mikkelsen på Facebook

Gæst

#13

2014-04-06 08:21

jeg syndes det er en god intiativ, men hvorfor skriver folk under når de ikke vil stå frem med ders navn???,slet alle dem uden navn,disse underskrifter kan vi ikke bruge til noget
mvh, Egon Thorkildsen

Gæst

#14 Re:

2014-04-06 08:27

#11: -

ja Jørgen, du har ret, vi danske skal først hjem og spise og så sove på det, så kikker vi på det imorgen,derfor sker der ikke nogen modstand i lille danmark,gad nok at se hvordan dette ville havde set ud hvis modstanden var ligså dovn under 2 verdenskrig