Fjern dårlige taxichauffører fra gaden nu!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Fjern dårlige taxichauffører fra gaden nu!.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-02-22 05:04



Gæst

#2

2014-02-22 07:33

Det er skrapt at aktørerne i branchen selv må tage affære.
Nævnet burde selv kunne se probematikken i branchen og selv få det stoppet.

Gæst

#3

2014-02-22 15:18

Selvfølgelig skal der skrides hårdt ind!
en taxamand fra provinsen

#4

2014-02-22 19:22

Jeg giver dig ret - det er alt for svært at få inddraget retten til at føre taxi i de forskellige byer.
Men at skyde direkte mod de nyeste chauffører, som er kommet ind i branchen i forbindelse med en form for aktivering er da helt hen i skoven.
Jeg har som radiovagt og chauffør oplevet at selv gamle og garvede chauffører/vognmænd slet ikke har fattet at de er beskæftiget i et servicefag - jeg har hørt fra så mange beretninger fra kunderne om dårlig behandling fra chauffører så man græmmes på fagets vegne.
Heldigvis er der rigtig mange dygtige og servicemindede chauffører der yder det lidt ekstra for at give kunderne en god oplevelse.
taxamaaaaan

#5 Re:

2014-02-25 17:50

#4: en taxamand fra provinsen -

godt sagt taxamand fra provinsen


Gæst

#6

2014-03-06 18:19

Som taxichauffør i København gennem snart rigtig mange år ser jeg jævnligt, nærmest dagligt, åbenlyse eksempler på dårlig kundebetjening og farlig kørsel med kunder. Der burde være nemmere adgang for kunderne til at indberette/klage over dårlig betjening!

Gæst

#7

2014-03-29 16:25

Der er alt for mange uprofessionelle chauffører der ikke er opmærksom på at dette er et servicefag.