NEJ til udvisning af Songül Yüksel

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ til udvisning af Songül Yüksel.


Gæst

#1

2014-02-12 16:47

Hun skal ikke udvises!

Gæst

#2

2014-02-12 17:51

Danmark har da ikke råd til at fravælge hende, hun kan blive en god rollemodel.
Babossa

#3 hvorfor, hvorfor ikke?

2014-02-13 13:40

Som jeg har forstået sagen har hun klaret sig godt i sit folkeskole forløb, folkeskolen er ikke det sværeste at komme igennem, men man burde jo så give hende en chance for at se hvordan hun klare sig på de efterfølgene uddanelser, jeg mener ikke pt at man burde give hende dansk statsborger skab, men det mener jeg heller også at der er mange af dem der har fået det nok ikke burde havde, man skal først se hvordan de integrere sig her i samfundet, og om samfundet kan bruge individet, og kan vi bruge individet, så burde det self også få dansk statsborgerskab, man burde kunne give hende en udvidet tilladelse til at opholde sig i danmark så både hende og staten har en chance for at se om vi kan bruge hende i det danske samfund. pt klare hun sig jo godt, så selv fra koldt sætte samfundøjne har vi ingen gavn af at sende hende ud af landet inde for de næste par måneder, men burde istedet give hende 3 ekstra år så hun har en chance for at færdigøre sin hendes STX uddanelse og derefter kan der så tages stilling til om vi mener at der kan være en fordel i at vi giver hende statsborgerskab. undskyld de lidt kolde ord, men da det er en bedømmelse der ses ud fra kolde øjne, mener jeg også at den eneste rigtige måde at argumentere imod sagen, er med ligeledes kolde øjne, hvor man så ser på det positive ting som der kan komme ved at hun bliver i samfundet mod de dårlige ting.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-02-13 13:41



Gæst

#5

2014-02-14 20:54

jeg skriver under da jeg synes det r uretfædigt at shun er intgret i det danske samfund

Gæst

#6

2014-02-15 17:16

Hun kommer til at være nyttig i samfundet, giver og ikke tager

Gæst

#7

2014-03-19 10:36

Jeg håber den gamle lov bliver lavet om med tilbagevirkende kraft, så Songül Yüksel og mindst 29 andre, må blive og fortsætte livet her i Danmark. Det manglede bare andet!
Det er utroligt, hvormeget liv, en gammel lov og burokrati kan ødelægge!
Steffen