Den danske befolkning ønsker nyvalg!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Den danske befolkning ønsker nyvalg!.


Gæst

#1

2014-02-01 16:32

I er næsten som i et banan replik. I et demokrati, kan borger fordi de ikke fik deres vilje kræve omvalg. Hvad så med flertallet..??????
adm

#2 Re: Hvad mener du?

2014-02-01 17:59

#1: -

Kunne du prøve at uddybe dine synspunkter, jeg tror der er noget du har misforstået ved et demokrati.

spy

#3

2014-02-02 18:05

Jo før jo bedre , er ved at brække mig over at se HTS sammen med MV trone frem som et par dronninger. Men bare vent når i knejser tilstrækkeligt længe, ja så ender i som konen i muddergrøften. Og lad mig sige hellere i dag end i morgen.

Gæst

#4

2014-02-02 22:19

Den nuværende regering må erkende et nederlag og træde tilbage inden de får splittet endnu mere ad. Synes det er en pinlig affære som har stået på længe nok nu. Torning-Schmidt regeringen har undergravet hele befolkningen og fortsætter stadig deres destruktive fremmarch. Så ja, VI MÅ HAVE ET NYVALG NU !!

Gæst

#5

2014-02-03 13:44

Jeg ønsker et valg, fordi jeg ikke er tilhænger af skattesnydere og slet ikke politikere der lyver, som denne her regering. Samtidig er jeg imod, at de har nedlagt demokratiet og indført regime. Helle, Corydon og Margrete er for arrogante og vigtige, de glemmer, at være ydmyge og at de er borgernes tjenere.