Stop salg af NETS til kapitalfonde
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Links til mere info
#2: Susanne Jespersen - Links til mere info
Link er lagt ind
Re: Re: Links til mere info
#3: Jan Jensen - Re: Links til mere info
super -tak!
Det vil være en meget god forretning for staten at nationalbanken og kun nationalbanken styre Nets
For nationalbanken er uafhængig og der med vil Nets blive uafhængig
Re:
dertil skal der osse lægges at NETS bruges i hele skandinavien, så det er ikke kun en dansk sag
Dansk infrastruktur skal forblive under dansk kontrol
Grund til bekymring
Når jeg læser artikler som denne
er der for mig desto mere grund til at skrive under her, politikerne gør efterhånden kun hvad de selv vil.
Stavefejl - helt ærligt...
Tja...
Ejerne har lov at sælge som de vil, ligesom du kan sælge din bil, hvis du ikke vil have den mere.
Og de kan og har lov at sælge til lige hvem de vil, præcis ligesom der ikke er nogen der kan bestemme hvem du har lov at sælge din bil til.
Er ikke sikker på at Nets faktisk har nogen form for fortrolige personoplysninger. Sådanne må ikke handles, og man må antage at ejerne følger lovgivningen hvis Nets har fortrolige oplysninger, når/hvis Nets sælges.
Så hvad er formålet med denne indsamling?
Re: Tja...
#15: - Tja... der tager du så fejl, i adskillige punkter, men ret typisk at være anonym, når man spiller kloge åge
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: For mange stavefejl
Jeg er da sikker på at mange gerne vil betale gode penge for at få kontrol med danskernes NemId, den må da kunne give mere end DONG gav, eller hvad?
NEJ TAK TIL SALG AF NETS
Dennegang er det et GRUNDLÆGGENDE sikkerhedsproblem, at vores PRIVATE personoplysninger,Kontokortoplysninger-GUF for enhver Vareproducent-det totale overblik over kapilinkomst,købsvaner,aldersdemografi,boliglokalitet,- you name it ! HELE dynen-og det VOVER de sig at sælge til hvem som helst der er villig til at byde højst ! Dennegang er det MEGET mere alvorligt end Dong-selvom Dongsalget gør os Allesammen fattigere, og udsatte på energiforsyningen,- denneher svinestreg med at sælge Nets(der ejer NEM-ide) er LANGT over stregen ! Skandaløst-Kriminelt svinskhed der overgår selv de værste "BigBrother is watching YOU !" bekymringer som vi alle jo har - nu i en tid hvor Snowden-heldigvis-gjorde opmærksom på at NSA spionere på os ALLESAMMEN ! Og så kommer DENNE bombe ! Salg af Netbank-NEM-ide-Nets- NU stopper de fanemgalemig !
Danmark sælger ud - igen.
Danske politikere sælger ud for at få en hurtigt profit. Et engangsbeløb som hurtigt vil blive brugt på løn til udskiftning af de kortsiddende ministre.
NETS styrer størstedelen af al betaling med betalingskort i Danmark. Hvorfor i alverden skal det så sælges til udlandet? Hvordan kan man overhovedet forslå at sælge mange danskeres personlige oplysninger for en mindre pengesum!? Der hopper kæden endnu engang af for mig kære politikere...
| This discussion has been closed. |
Infrastruktur skal være forbuger ejet