Starbucks Horsens

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Starbucks Horsens.

Starbuck sucks!

#1 Seriøst!!??

2014-01-30 15:02

Helt seriøst!!??
Hvorfor i alverden vil i have en amerikaniseret lortekæde, der sælger svinedyr dårlig kaffe, i jeres dejlige by?? Hvorfor støtter i ikke de lokale, og handler lokalt!?
Tænk globalt, handl lokalt!

Gæst

#2

2014-01-30 15:41

Super godt initiativ håber det lykkedes
Daniel Bang

#3 Re: Seriøst!!??

2014-01-30 19:23

#1: Starbuck sucks! - Seriøst!!??

Jamen så synes jeg da bare du skal lade være med at bruge den :)


Gæst

#4

2014-02-12 21:28

Fantastisk sted
Tralalalala

#5 Re: Seriøst!!??

2014-02-26 06:41

Kunne du forestille dig at alle ikke tænker det samme som dig? Nogle kan faktisk godt lide andet end sort kaffe af den lavere kvalitet, og bare fordi det er en amerikansk kæde betyder det ikke at der ikke er en krone der bliver i Danmark. Desuden burde du overvejer ikke at have sådan et stort temperement når du skriver kommentare, da det gør at folk ikke tager sig af hvad du skriver.. Kom med konstruktiv kritik istedet for destruktivt.

Hav en god dag.#1: Starbuck sucks! - Seriøst!!??

 

Swag27

#6 Re: Seriøst!!??

2014-02-26 09:27


Gæst

#7

2014-02-26 16:34

Det kunne være sygt

Gæst

#8 Re: Seriøst!!??

2014-12-08 18:06

#1: Starbuck sucks! - Seriøst!!?? 

 Helt seriøst kom lige og fortæld at du ikke spiser på hverken burgerking eller MCDonnals og du spiser heller ikke en pizza men du laver katofler og sovs hver dag med noget lækkert kød.

 Igen det er din mening at der ikke skal være en sådan en kaffe bar i horsens og det stytter jeg dig da gerne i men om arndre vil have den det må de om.

  Jeg tror ikke der er nogle dansker der kan sige at de kun handler lokalt  for hade man gjort det så hade vi sq nok stadig haft alle de små købmænd rundt om men nej nej dansker vil handle i store supermarkeder. hvor er det nu lige det koncept kommer fra ??


Gæst

#9

2015-04-10 05:01

Fordi Starbucks er verdens bedste kaffe og det er kedeligt at skal til Vejle for en enkel kop kaffe, og så er det slet ikke hyggeligt i Vejle pga den ligger i bilka, nej få den til Horsens vi har ingen kaffe bar kun cafeer, og hvis den kom vil en kop kaffe fra ny og næ blive til en del flere fra min side

Gæst

#10

2015-08-02 15:42

Så kan jeg få super lækkert kaffe og bare sidde og glo, når jeg kommer hjem til min barndomsby ;-)
Så kan min dejlige søster også nyde andet en 'jus de chaussettes' (direkte oversat : strømpesaft !)
Mill2339

#11 Fra mig...

2016-01-27 11:45

Jeg synes Starbucks skal komme til Horsens :-) Jeg vil rigtig gerne smage deres kaffe :-) Jeg gider da ikke hele vejen til Vejle for at købe en kop kaffe. For mig personligt ville det være fantastisk at vide at der var en Starbucks lige nede om hjørnet fra hvor jeg bor :-)