Nej tak til Statens mentale sundhedsplan

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til Statens mentale sundhedsplan.


Anonymous

#1

2014-01-29 15:03

DEL DEL DEL

Gæst

#3

2014-01-29 16:06

Børn og TrygFonden:

I Skolesundhed.dk., finansieret at TrygFonden, opfordres børn til at udfylde skemaer om ”Symptomer og sygdomme” og ”Elevernes oplevede helbred og sundhed samt hygiejne”: https://www.skolesundhed.dk/ForaeldreInformation.aspx


Her skal børn f.eks. svare på spørgsmål som:

Har du eksem,
allergi eller astma, som du får medicin for?
Har du inden for de sidste 2 uger haft:
Hovedpine,
Mavesmerter,
Smerter i ryggen,
Andre smerter,
Søvnproblemer,
Humørsvingninger,
Har du inden for de seneste tre måneder haft mavesmerter 3 gange eller mere?
Har du vanskeligheder i forhold til følelser, koncentration, opførsel eller at enes med andre?

Skolesundhed.dk introduceres til børnene, som skemaer de skal udfylde, og forældrene skal ikke engang skrive under på, at børnene må deltage, selvom der på skemaerne er personnummer og personlige og fortrolige oplysninger.

Forskere kan få indsigt i Skolesundheds.dks data ved at bede datatilsynet om adgang til materialet. TrygFonden finansierer, TrygFondens venner, psykiaterne på Forskningsklinikken, vil således, ved forespørgsel hos datanævnet, kunne få indblik i data mængder, hvor man direkte kan udlede funktionelle lidelser og andre psykiske lidelser i befolkningen, og de vil have et glimrende fremskrivnings-materiale til at forudsige mulig psykisk sygdom i befolkningen og dermed kunne presse politikerne til yderligere investering i psykiatrien.
Marianne

#4 Re: Tak! Flere af den...

2014-01-30 01:01

#3: -

Tak! Flere af den slags oplysninger <3


Anonymous

#5

2014-01-30 01:09

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-01-30 01:17



Gæst

#8

2014-01-30 19:44

Nu kan det være nok med at blande sig i vores liv. Politikere: Bland jer udenom
Marianne
Underskriftindsamleren

#9 Systematisk fup og fejl diagnoser og medicinering

2014-01-31 07:20

Anon

#14 ADVARSEL

2014-02-02 12:13

Bare så i ved det: Denne underskriftsindsamling er lavet af Scientology; "MMK" er en af deres mange fronter. Jeg anbefaler på det stærkeste ikke at lytte til folk som tror at narkomaner kan afvendes ved at blive proppet ind i en sauna og "svede" stofferne. Dette tror -- og udøver -- Scientology. Ser i, Scientology mener at alle psykiske sygdomme er psykosomatiske, altså noget vi selv forudsager, og sælger derfor Scientology som en løsning. Deres fjendtlighed overfor psykologi og psykiatri er, rent sagt, grundet i at de har en financiel motivation til at benægte det og sælge deres eget "alternativ", ofte med tragiske følger.

Marianne

#15 Re: ADVARSEL

2014-02-02 13:33

#14: Anon - ADVARSEL

Du vælger at være Anonym? Og så skriver du noget værre sludder!

Jeg er bestemt ikke Scientology! Kunne jeg ikke drømme om at støtte den slags, hvor søren har du det fra, jeg er min egen, og bare lille mig. Jeg er helt almindelig borger der er ulykkesramt , med kronisk fysisk varig men, og kommet i berøring/ klemme i systemet! Mit liv er smadret, og jeg er stødt på så mange læger der hurtigere har pennen på blokken end hånden på hjertet, og da jeg har set og læst nok beviser for hvad det er der foregår, har jeg valgt at lave denne, det er det mindste jeg kan gøre for at stoppe de Nazilignede tilstande, man forsøger at indføre i DK 2014.

Selvfølgelig skal de rigtig psykisk syge have deres medicin, hvis det hjælper dem, men den nye sundhedsplan handler om de gennerelle tiltag men vil bruge for at kontrolere hele befolkningen fra vugge til grav! Og indførelse af mere tvang i psykiatrien! Læs den store mængde oplysninger før du anonym kaster om dig med helt hen i vejret advarsler.

Jeg synes alle har ret til at sige deres mening, og derfor lader jeg også dit dumme anonyme opslag stå, så alle kan se hvad de kræfter der går ind for den mentale sundhedsplan skriver af usandheder her, i forsøg på at stoppe underskrift indsamling. Håber det får flere til at skrive under!

 

 

 

Marianne

#16 Læger uden Sponser Læs her hvad de mener

2014-02-04 10:42


Gæst

#17

2014-02-04 12:52

stop nwo
Marianne

#18 Medicintricks-koster-forbrugere-milliarder/

2014-02-05 00:51

Marianne

#20 Kina finder sig ikke i Medicinalindustrien, hvorfor gør Danmark?

2014-02-05 00:55

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-02-06 00:03


Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-02-06 00:05


kadoren

#23 er min krop ikke min egen ?

2014-02-06 00:32

Marianne, det drejer sig efterhånden kun om magt og penge. Fint, at du vover at "slå i dynen"
Desværre har det ingen virkning.Tror jeg!
Men det er et forsøg værd. Der er rigtig mange logisk-tænkende mennesker i dette land, de bliver
bare aldrig hørt.Kun de stærke har kræfterne til at gå på barikaderne.

Gæst

#24

2014-02-06 07:38

En ting står helt fast! Jeg vil slå ihjel, hvis nogen nogen sinde rør mit barn bag om rykken på mig som forældre! Polikkere der står for at reklamere for denne propaganda skal have varmet deres næste sideplads og takke for at komme ind i varmen i ICC den internationale domstol i haag, Holland og den besked var så til Astrid krag!!!!!!

Gæst

#25 Re: ADVARSEL

2014-02-06 07:47

#14: Anon - ADVARSEL

Den annonyme henvendelse lugter langt væk!!  facts og handlinger er bevis for sandheder! Eu har overtaget sundhedsområdet og med god grunde og formål! Personer som dig og regeringen kommer forhåbentlig til at bøde for udnyttelse at børn og mennesker generelt,- Danmark står bare nederst i pyramiden måske i får lov at vente lidt endnu ;)