Udskriv Folketingsvalg nu!

Udskriv Folketingsvalg nu! / Beskeder / Kære underskrivere / Kommentarer


Gæst

#1

2014-01-29 11:30

Håber, at vi snart kan komme op på DONG tallet!

Gæst

#2

2014-01-30 15:26

Flot/godt initiativ, nej, vi skal ikke længere vende ryggen til men stå samme nu ...

Gæst

#3

2014-01-30 19:44

Hej Jørgen
Jeg tror der skal en kæmpe demostration til oven i, så de inde på den borg, kan se at nu har vi som borger fået nok, at de straffer danskerne mere og mere der er mange som ufrivilligt er røget på kontanthjælp,Dagpenge systemet, sygedag penge m.m....VALGT NU....Skal til så vi kan få ryddet op på borgen....Nye inde på borgen som ved hvad der er at arbejdet......Super indsamling på underskrifter har delt så rundt kommer det...
MVH
Pia

Gæst

#4 Re:

2014-01-31 09:12

#1: -

Hej!

Tak skal du have!
Det er jeg enig i, derfor håber jeg I vil medvirke til at sprede det gode budskab, så vi kan komme vidt omkring og blive en fator der lyttes til 
Hilsen Jørgen


Gæst

#5 Re:

2014-01-31 09:14

#2: -

Hej! Tak skal du have: Ja! Demokrati forpligter til at være aktiv og især hvis vi kan se at vi er ved at køre af sporet.

Hilsen Jørgen


Gæst

#6 Re:

2014-01-31 09:28

#3: -

Hej Pia!

Tak for din udmelding som jeg er enig i.

Om det skal ende med en stor demonstration vil jeg bestemt ikke afvise; men sagen er, at der er noget helt galt med vores folkestyre. Når man eksempelvis ser en tuff og stålsat Corydon holde fast og forsvare Dong aftalen, ja så ser vi ham ikke stålsat og fastholdende når han samme med Mette Frederiksen søsætter den akutplan som skulle skaffe mindst 15000 job, og det nu viser det sig, at man blot har genereret lidt over 300 akutjob. Hvor er nu en Corydon og Mette Frederiksen blevet af? Er de krystere der kun udvælger enkelte op gaver at stå frem med? Hele seancen med akutjobplanen fremstår for mig som en hån og nedgøren overfor de ledige.. Det kan man simpelthen ikke gøre, og derfor er der på mange niveauer behov for at få skiftet godt og grundig ud på topplan.
Tak for din indsats.

Hilsen Jørgen


Gæst

#7 Fuldstændig useriøs

2014-02-01 01:30

Denne afstemning er helt og aldeles useriøs. Mener I mon, at det vil være mere troværdigt, hvis LLR blev statsminister igen?

Gæst

#8 Re: Fuldstændig useriøs

2014-02-03 14:27


Gæst

#9 Re: Fuldstændig useriøs

2014-02-13 11:19

#7: - Fuldstændig useriøs

Nej du har ret men vi kan måske stemme ude på fløjene så der ikke vil blive mer familie sammenføring derinde.