Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Jeg har skrevet denne mail til Corydon
#9489: - Jeg har skrevet denne mail til Corydon
Ikke for noget, men det er jo ren volapyk. Der mangler kommaer og andet, der får det til at give mening.
Spørgsmålet skulle nok have været noget lignende:
"Hvordan forklarer du, at finansudvalgets næstformand er uening med finansudvalgets formand i, at beslutningsgrundlaget, for salg af Dong, ikke er opfyldt?"
Spørgsmålet er om der reelt skal stå "ikke" til sidst i spørgsmålet. Hvis næstformanden ikke mener, at beslutningsgrundlaget er opfyldt, skal "ikke" fjernes.
Jeg håber virkeligt ikke, at du har sendt denne mail til Don Corydon.
Eller Messerschmidt?
Dong får 54 mio. til udvikling af havvindmøller - En britisk fond giver Dong 54 millioner kroner til
salg af DONG til udenladske kapitalister
Re: Re: Re: Invitation til Jens Rhode
#9487: Martin E. Haastrup - Re: Re: Invitation til Jens Rhode
Jens Rohde og min fede røv- Han er en af de værste landsforrædere det her land nogensinde har set. Den ENESTE grund til at svinet kommer frem nu, er for at lave damage control, så det ser ud som om der er nogen i Venstre der er imod. Lad være med at være naiv. Rohde er så fedtet ind i EU at han ville sælge sit land, sjæl og folk for ussel mammon. Fuck ham.
Der er KUN DF der er imod. Selv EL er ren og skær populisme, ellers kunne idioterne bare vælte den her landsforræder regering! Men det gør den logrende hund IKKE!
Ingen aner reelt hvad Kammerherren laver penge på....
Spørger man ham selv ...har han selv store armsving i udlandet[bare den hage ingen kan genemskue hans udsagn] "læs bogen om ham" og bliv indviget i hans børne fødselsdage for hele den blå bog inkl. kongehusets børneflok.....grin agtigt er det hans livvagter som vist nok den eneste i DK ..kommer i forvejen og tjekker hvor han skal begå sig ..
| This discussion has been closed. |