Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
det var nok bjarne der var inde og lure ....og i kraft af at han jo ikke er den skarpeste kniv i skuffen var han nok kommet til at underskrive mod sig selv
dig med proxy servere(eller hvad det hedder?)OG ALLE ANDRE DER VIL HAVE BLÅ TALERE TIL DEMONSTRATION
#8417: - Re: Re: Re: Re: blå talere til demonstrationen
Var det en ide, at
1) Jeg skriver til Mille Stockner og opfordrer hende til at invitere minimum en blå taler?
OG
2) du eller en af de andre, som kun kommer hvis der kommer blå talere, kontakter en eller flere blå talere og opfordrer dem til at kontakte Mille Stockner med den her gode sag?
JEG HÅBER AT HØRE FRA EN AF JER
Vi får lav rente, får en investering ud af pengene, slipper for udefrakommende indflydelse - hvor den værste ville være Goldman Sachs - og vi får en demonstration af at vores demokrati rent faktisk stadig betyder noget som helst.
Re: dig med proxy servere(eller hvad det hedder?)OG ALLE ANDRE DER VIL HAVE BLÅ TALERE TIL DEMONSTRA
Jeg prøver at kontakte Kristian Thulesen Dahl :)
Men rigtig godt idé!
Når DONG skal børsnorteres er det inverstorene der tager fortjenesten og de ansatte der har modtaget optioner, fortjenesten er dog kommet via forbrugernes betalinger og loyalitet til DONG. Men inverstorene skal naturlig også have et afkast af deres inverstering, men ikke hele værdi tilskrivningen.
Re: Re: dig med proxy servere(eller hvad det hedder?)OG ALLE ANDRE DER VIL HAVE BLÅ TALERE TIL DEMON
Nu har jeg lagt en besked på Kristian Thulesen Dahls telefonsvarer.
Re: Re: Re: dig med proxy servere(eller hvad det hedder?)OG ALLE ANDRE DER VIL HAVE BLÅ TALERE TIL D
Re: Re: dig med proxy servere(eller hvad det hedder?)OG ALLE ANDRE DER VIL HAVE BLÅ TALERE TIL DEMON
super. hvor skønt. kom i mellemtiden til at tænke på at jeg måske har kontakt til en lokalpolitiker igennem en af mine venner, som jeg måske også kunne kontakte. Jeg kontakter så Mille Stockner.
I øvrigt fedt med Proxy navnet.
Re: Re:
| This discussion has been closed. |