Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Re: Re: Re: Re: Re: blå talere til demonstrationen
#8425: - Re: Re: Re: Re: Re: blå talere til demonstrationen
Jeg bruger Proxy Servere, så jeg slipper for at blive registreret af PET og alle mulige andre, hver gang jeg bruger nettet.
Opmærksomhed skal tilkæmpes, ikke tilkøbes.
Peter Rasmussen
Det er så forfærdeligt :-(
Re: Re: Re: Re: Re: blå talere til demonstrationen
#8417: - Re: Re: Re: Re: blå talere til demonstrationen
Men du kunne jo også skrive til hans mail personligt på mailen: [email protected] . Jeg tror at han vil blive meget glad for din henvendelse og opfordring at få ham som taler.
Hvad angår anonymiteten er det til tider lidt besværligt herinde at vide hvem, som svarer på hvad, når det så betyder at alle de anonyme kalder sig GÆST. Det gør det sværere at følge korrespondancerne. Jeg er ligeglad med at kende folks navn og respekterer anonymiteten, men det gør det bare mere besværligt. Men nok ikke god ide at skrive til Messerschmidt uden at opgive dit navn med så personlig en henvendelse.
Faaborg 45
Re:
Den enste grund til de er så standhaftige er fordi de selv scorer kassen på denne her studehandel. Plumrådne hele bundtet og ikke værdige som befolkningens tro væbnere.
Lykkes det for staten at sælge DONG til Goldman Sachs, må borgerne alvorligt overveje, hvilke konsekvenser det skal have for regeringen. Det er regeringens fornemste opgave at tjene folket - ikke omvendt.
Var det ikke nok med olien of TDC. Jeg tror der ligger noget under bordet vi ikke får at vide, som skete for 5 år siden.
| This discussion has been closed. |
Re: Jeg stemmer som jeg plejer igen..eller ???
#8423: Henrik J - Jeg stemmer som jeg plejer igen..eller ???
Der er flere nye partier på vej frem, der godt ved hvem der egentligt styrer verden. Det ene af dem, går ind for direkte demokrati, det er Folkets Nye Valgt og fra KV er det Schillers Institut.