Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Denne sag skal og må kræves fuld åbenhed.
Re: Re: blå talere til demonstrationen
#8332: - Re: blå talere til demonstrationen
godt, men ja ærgerlig hvis der ikke kommer nogle blå talere. Hvordan tror du vi eller andre kunne få fat i dem?
"Medlemstallet" bag den aktuelle underskriftsindsamling - "Nej tak til salg af Dong til Goldman Sachs"- har nu (27/1 kl. 17) passeret 160.800.
Mange af underskriverne er ud over den "alm." befolkning også partimedlemmer.
Hvilken legitimitet har Folketinget/SRSF + V + K + LA m.h.t. at forcere det famøse salg til Goldman Sachs igennem???
Gør de det? Nej, så FUCK dem.
Få Messerschmidt til at tale, så vil der komme langt flere, og der ville også komme andre end en flok voldelige , antidemokratiske autonome og alle bistandsklienterne der stemmer på kommunisterne fra EL. El er et landsskadeligt, voldeligt kommunistparti, og kun en idiot ville støtte sådan nogle svin.
ikke for et kapitalistisk foretagende skal spinde guld på samfundsværdiger
P. Roholte
Re: Er vi stadig i en dialog fase?
#8310: - Er vi stadig i en dialog fase?
de skal ikke bare fjernes de skal i fængsel på livstid, det er det eneste fair
Re: Re: Re: blå talere til demonstrationen
#8341: - Re: Re: blå talere til demonstrationen
det er bare smadder smadder ægerligt, at I ikke kan se bort fra om det er "røde" eller "blå", når der ikke er en "blå" demonstration eller "blå" talere til demonstrationen. Og hvem ved om det i udpræget grad eller overhovedet kommer til at dreje sig om døndertale mod kapitalister. Måske nogle af talerne vil gøre det og andre ikke. Jeg tror, at i hvert fald Dennis Kristensen er bevidst om denne dag ikke at gøre det til partipolitik, i hvert fald ikke af den slags som du forudser og frygter.
VED I/DU, OM DER ER MANGE SOM IKKE KOMMER, FORDI DE SYNES ELLER FRYGTER DET BLIVER FOR "RØDT"?
Re: Re: Re: blå talere til demonstrationen
#8355: Jeanette Dünweber - Re: Re: blå talere til demonstrationen
Det kræver at EL først tager sig sammen og kan se at det ikke handler om partipolitik! Det er Mille Stockner, der står for demonstrationen, så det er hende vi skal ha' fat i og fortælle at det er nødvendigt at ha' blå talere, men jeg er ikke sikker på at hun kan se udover partipolitik, da hun selv er et indikeret medlem af EL... Sørgeligt, men sandt :(
Salg af DONG aktier
Re: Re: Re: Re: blå talere til demonstrationen
#8363: Jeanette Dünweber - Re: Re: Re: blå talere til demonstrationen
Der er virkelig mange, der ikke kommer fordi de har levet det til en rød demo.
DONG skal blive på danske hænder, alt andet er dybt uansvarligt.
Det filosofiske dokument
... desværre findes sådan et dokument ikke, mig bekendt :-(
Re:
Formentlig har Goldman Sachs allerede sikret sig en klækkelig kompensation, hvis aftalen ikke bliver stemt igennem.
Derfor skal aftalen igennem. Corydon og forligspartierne kan simpelt hen ikke gå ud og indrømme, at de de facto allerede har indgået aftalen inden den er stemt igennem i finansudvalget.
Der skal nu også ske et mirakel, hvis den ikke bliver stemt igennem. Der er formentlig kun 4 ud af finansudvalgets 17 medlemmer, der vil stemme imod. Socialdemokratiet og Venstre har tilsammen allerede mere end halvdelen af stemmerne.
| This discussion has been closed. |
Re: Re: jeg har modtaget mail fra Stine Carsten Nielsen
#8340: - Re: jeg har modtaget mail fra Stine Carsten Nielsen
Nemlig der er da nogle der har forstået hvad de er lavet af! De skyer intet middel for at nå tinderne...