Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Spred budskabet om denne side og vi vinder, regner med 2 millioner underskrifter på torsdag
Ja, de er de, så vi komme op fra sofaen og smøre på de sidste par dage, så klarer vi dem!
Forhenværende Statsminister Nyrup kalder det udsalg jeg siger SHOPLIFTING !!!!!!!
Uddrag fra den anden indsamling på dette site, tjek det ud og skriv også under der.
Jeg mener, at formanden for Dongs bestyrelse Fritz Schur blev bestyrelsesformand under Anders Fogh som statsminister,og den administrerende direktør Anders Eldrup blev ansat under Poul Nyrup. Fritz kunne ikke lide hinanden og Fritz Schur fyrer så Eldrup på gråt papir og det var usmageligt både at se og høre på.Jeg tror der ligger dybt personlige forhold gemt i denne måske fatale beslutning om det delvise frasalg til Goldman Sachs i stedet for til Pension Danmark hvor Anders Eldrup er involveret. Og politikerne opfører sig som får og det er ikke første gang at det kan blive fatalt..........vi burde have en folkeafstemning om dette spørgsnål!!
Re: Dongedag for grøn omstilling.
#1: Frej Schmedes - Dongedag for grøn omstilling.
Har ikke læst alle indlæg, hvorfor dette kan være en gentagelse.
Demokrati er, set fra mit synspunkt, alene muligt i tilfælde af, at øvrigheden spiller med åbne kort.
Bjarne Corydon har i relation til Dong og det forestående salg til Goldman Sachs været ikke tilstedeværende for så vidt angår formidling.
Uanset hvilken politiker du henvender dig til, vil denne, i forbindelse med forestående valg, hævde, at det er en borgerpligt, at afgive sin stemme.
Alene udtrykt for at fastlåse os i, at vi jo har stemt på de politikere der er valgt.
Jeg er efterhånden nået dertil, at det kommende valg bør boykottes, medmindre alle oplysninger omkring samtlige bud på Dong ikke fremlægges offentligt.
Alt andet vil, set i mit perspektiv, være at udstede en blanco check til den kommende regering.
Og det danske folkestyre vil derfor være at sammenligne med et diktatur.
Meget interessant perspektiv
Tak for di viden!
samt et så åbentlyst kriminelt og skatteundragende selskab skal ind i danmark.
regeringen skulle skamme sig, man skulle tro sådan som de lyver måske også tager mod bestikkelse ?
Det skal vi kræve nu! Jeg er efterhånden nået dertil, at det kommende valg bør boykottes, medmindre
| This discussion has been closed. |
Sælg DONG til højst bydende
Hvis man mener at der skal produceres forholdsvist meget vedvarende energi i Danmark, så skal man samtidigt være beredt på at der følger en kæmpe regning med og dermed også færre arbejdspladser, arbejdspladser der lander i Polen, da man der producerer den energi der er billigst og ikke mest ”grøn”.