Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Re: Re: Re: Sort arbejde og skattely er officielt godkendt
#11146: - Re: Re: Re: Sort arbejde og skattely er officielt godkendt
Jeg tror også på jordskredsvalg. Der skal ske noget helt andet.
Re:
Ja, de troede at alle os herinde udelukkende er frafaldne røde - fat det dog; Vi er (opfatter jeg det) et bredt udsnit af den danske befolkning der har fået nok af levebrødspolitikere der tror de ved alting bedre (som Mimi Jacobsen sagde: "Dumme danskere")
Ok at følge udvilkningen i samfundet ..men
SF og pengesager ..ikke go kemi
Man kan ikke både få drift i samfundet og så tro det er gratis
Om igen ny køber til de 19% aktier ....i Dinge dinge dong som farcen er efterhånden er blevet til noget som Corydon lige skulle ha skrevet under i en håndvending.
Til alle
Den mand har prøvet på at råbe os op i flere år - læs og forstå.
http://www.danjohannesson.dk/1502
Ren taktik , spin og korruption, hvem får mon penge under bordet her?
Vi andre alm. dødelige kan ikke engang købe bare 1 aktie.
Der er for meget " vi alene vide " i denne handling.
Gid de ansvarliges sokker må krybe i vask !
Re:
Enhedslistens diskriminerende opførsel og udelukkelsesmetoder ved demo'en er en øjenåbner for mig.
Tommelfinger nedad herfra
Re:
Det kan man vanskeligt. Men man kan med god samvittighed gøre 19% af sin indtægt til sort arbejde;-)
håber at SF finder sig selv så de kan hjælpe befolkningen
Jeg ha lov til at sige min mening ligesom du ytrer dig nu
| This discussion has been closed. |
Re: V og R og K er landsforæder!! Hvorfor reagerer i ikke? Næh det gider vi da ikke, det går da mege
#11145: - V og R og K er landsforæder!! Hvorfor reagerer i ikke? Næh det gider vi da ikke, det går da meget
Idiot. Det er dit lorteparti der har kørt aftalen igennem , og dine fascistvenner på venstrefløjen der fuldstændig ødelagde demonstrationen i deres leflen for deres muslimske kæledægger. Idioter som dig skal ikke brokke jer, men undskylde og holde jeres kæft.