Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Venlig hilsen
Otto Andersen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zion
Ahh, den berygtede Huxley. Den må jeg lure. Desværre tror jeg nok lige at noget søvn ville gøre godt først. Har nemlig siddet oppe hele natten og surfet !
Hvem har anbefalet salg til GS er det Dongs direktør Henrik Poulsen som for mig at se må være ihabil, da GS har indsat ham i flere bestyrelser herunder ISS ?
Hvordan kan man indføre bonusprogrammmer for Dongs medarbejdere, der gør dem til milllionærer?
Håber absulut at salget bliver stoppet eller sat på timeout..
This comment has been removed by the person who wrote it.
Corydon og Helle vil overfor Dong og GS bevise at det holder deres ord og dermed sikret topposter
Re: Corydon [S] skal lige ha en spids blyant med på vejen ...
#10812: - Corydon [S] skal lige ha en spids blyant med på vejen ...
Han og hele slænget er da færdige i dansk politik, det kan da ikke være anderledes.
Løst og fast.
Er det tanker fra Corydon ?
Derfor kan de bare sige "se vi blev væltet vi holdt vores ord" overfor GS og erhvervslivet
OFF WITH THEIR HEADS - OFF WITH THEIR HEADS !!
Egentlig er den tid vel ikke langt fra. De giver os lissom ikke meget valg, gør de?
Re: Tak til Niels Christian.
#10823: gæst - Tak til Niels Christian.
Kunne ikke ha' sagt det bedre selv. Helt enig!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Skatteinisteren skal i samråd i morgen tidlig.
Skatteminister Jonas Dahl skal i samråd i morgen tidlig for at forklare GS skattemanøvrer.
Samfundet var bedre ....
Noget tyder på Corydon har byttet partifarve i nattens mørke.
De er bedøvende ligeglade med Danmark de har sikret sig pensionen og topposter i GS, EU, UK
Re: Dongedag for grøn omstilling.
#1: Frej Schmedes - Dongedag for grøn omstilling.
Det er meget svært, at være uenig i dit indlæg !!!(Jeg er fuldstændig enig i det som du her skriver ! og jeg antar personligt - at nogle politikere - og nogle politiske partier - må modtage penge "under bordet" - for intet andet kan - efter min personlige mening - forklare villigheden til, at sælge - så ufatteligt billigt ud - af ikke blot vores alle's fælles ejendom, men også vores efterkommer's og børn's ejendom. Mvh H
Virkligheden kan være en stor illusion og urealitet det beviser Corydon Co stort!
P.S. Var salget af offentlig transport ikke bevis nok på at offentlig ydelser og private firma'er er en dårlig idé?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af
Haha kender det godt :P Sov godt bror
| This discussion has been closed. |
Re: Re: Transperant samfund fordi vi danskere kræver det og arbejder for det!! Nu!!
#10816: - Re: Transperant samfund fordi vi danskere kræver det og arbejder for det!! Nu!!
Det er ligefør man fortænker sig hvorvidt mørklægningsloven blev gennemført for dette salgs skyld!