Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Goldman Sachs filosofi
"Det er ikke nok at vinde.
-De andre skal tabe."
Endnu engang vil jeg opfordre til at se/gense denne:
http://www.dr.dk/tv/se/goldman-sachs/goldman-sachs-the-bank-that-runs#!/
Og så vil jeg for øvrigt gerne have et hurtigt folketingsvalg, mens denne skandalehandel endnu er i vælgernes klare erindring.
Re: Tak for indsatsen!
#10789: Anetteasp - Tak for indsatsen!
Transperant samfund ! ler ....
Lad nu de danske pensionsselskaber komme til om- end det er noget sent de kommer med et oplæg.
Jeg kan ikke forstå, at SF kan gå med til det som
finansministeren har i sinde. I regering eller ej.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zionisterne...
Jeg ved det virkelig ikke, men jeg tror ikke der er længe til.. Brave New World - Adam.. forklarer det meget godt synes jeg.
Nemlig vi ca. 200 000 Danskere fråden til at lytte!!! Det nytterblev ved og tak for indsatsen!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zionisterne.
Transperant samfund fordi vi danskere kræver det og arbejder for det!! Nu!!
Corydon [S] skal lige ha en spids blyant med på vejen ...
Det virker kun en gang, hvis man ikke skal knalde dem mere en engang [læs vælgerne]
Det bliver med andre ord husket Corydon.
Og gud hvor må V. og det andet yngel sidde og grine over lunken fadøl over det her.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Det er så rigtigt!! Men Alex Jones er styret af Zioniste
Re: Transperant samfund fordi vi danskere kræver det og arbejder for det!! Nu!!
#10810: - Transperant samfund fordi vi danskere kræver det og arbejder for det!! Nu!!
Har du overvejet hvem det gavner på Christiansborg "mørklægningsloven"
ALLE POLITIKER DER HAR FINGERNE I LORTET ! UBESKÅRET
Man kan mene meget om THulELsEn som jeg aldrig har været tilhænger af men lige netop
Nemlig at finansministeren sidder på kontrakten alene indtil igår.
Re: Den omvendte Robin Hood
#10653: - Den omvendte Robin Hood
Det er bestemt ikke den første " omvendte Robin Hood " regeringen har lavet, lad mig give et par aktuelle eksempler på hvordan regeringen gang på gang forsøger at udvide forskellen mellem rige og fattige i Danmark:
De små landbrug får frataget EU-støtten, der i stedet sendes videre til de store landbrug og godserne.
Kloakafgiften pålægges borgerne i de områder hvor huspriserne er faldet mest, så husejerne ikke kan få lån til at betale den og må gå fra hus og hjem.
Der er lagt afgift på 10 høns på 1.000,- kr. om året, og 10 ænder, samme pris hvis du har 15.000 af slagsen.
Brændeafgift, så de fattige i yderområderne der ikke har fjernvarme eller lignende kan betale for miljøgriseri i storbyerne.
Infrastrukturen i yderområderne i Danmark er konsekvent blevet nedprioriteret.
og nu sælges Dong til de største økonomiske røvere i dette århundrede.
Den regering er vist en "ommer" - og SF burde skamme sig.
Så afgjort og derfor skal den lov afskaffes!!!!!
Ja, det er alle danskerne undtagen Dongledelsen og bestyrelsen og Co
Tak til Niels Christian.
De forenede salgs-partier står klædt af til skindet i al deres ynkelighed og de VED, de handler mod et massivt flertal i befolkningen.
Blå Bjarne siger det er en fantastisk aftale. Jamen .. så passer det nok, siger de uvidende og vildledte politikere.
Komiske Ali'er på stribe : Helle Thorning Schmidt, Sofie Carsten Nielsen, Margrethe Vestager, Lisbeth Bech Poulsen, Annette Vilhelmsen, Mike Legard, Kristian Jensen osv osv.
De aner INTET om den faktiske aftale med GS. Og alligevel går de med.
Det får følger det her. Vi glemmer ikke.
Tak til Niels Christian for initiativet. Jeg tror vi runder de 200.000 underskrifter i morgen.
Der er efterhånden kun 2 partier tilbage som lytter til folket.
SÅ VALG NU.
| This discussion has been closed. |