Hjælp Benny Andersen med at få sin familie hjem

Hjælp Benny Andersen med at få sin familie hjem / Beskeder / Danske regeringens lovbrud / Kommentarer


Gæst

#2

2013-11-16 21:07

Føler så meget med den lille familie. Håber og tror at i vinder kampen:-) - andet vil være uanstændigt.

Gæst

#3

2013-11-16 21:34

Erstatningssag ?- så sker der måske noget

Gæst

#4

2013-11-16 23:18

Enig

Gæst

#5

2013-11-17 07:32

Det gælder om at få ændret denne urimelige lov for danske statsborgere. Benny Andersen kan forsørge sin lille familie. Det har han gjort det sidste 1½ år og det kan han gøre fremover. Benny har fået sin pension og den har han resten af livet. Så det er helt meningsløst at hans kone og datter skal leve adskilt i den tid det tager at behandle den genoptagne sag hos nævnet.
Mennesker der er danske statsborgere og er gift med en udlænding og som på tidspunktet hvor sagen bliver afgjort kan forsørge sin ægtefælle, skal under ingen omstændigheder nægtes familiesammenføring.
Der skal og er mulighed for ved afgørelsen, at se på særlige omstændigheder når nævnet træffer afgørelser. Det er her de glemmer at læse og indhente de relevante oplysninger før de træffer deres valg.
TAk til alle der var på Store Torv lørdag aften og støttede op om Benny og hans familie. Jeg er stolt af at være bornholmere.
Vi kæmper til de er hjemme igen.
Kirsten Wendell

Gæst

#6

2013-11-17 13:07

Sagen her, vil heller ikke blive godkend ved en EU Domstol ved vi fra lignende sager.
Så der er kun chikane med denne DF lov, som der igen sørger for en større udgift for det danske samfund.
Bent Hansen

#7 Re:

2013-11-17 13:27

#6: - Jeg ved ikke om du har hørt det men udvisningen af Luisa og Emma er ulovlig da Emma er dansk statsborger, det er der en ekspert i EU ret som har sagt

 


Gæst

#8

2013-11-19 05:25

Vil dette mon også gælde når vi i DK har disse 4 forbehold overfor EU, jeg tænker her specielt på retsforbeholdet som siger at ": Danmark deltager ikke i det overstatslige samarbejde på rets- og politiområdet".

Det er jo det forbehold der gør at vi danske statsborgere ikke er sidestillet med andre EU borgere(lande)og gør at vores regering kan sende børn og danske statsborgere ud af DK da det er vedtaget nationalt af et flertal :( og dermed sættes der meget hårde krav for at få muligheden for at bo sammen med ægtefæller i DK kontra de regler man har i resten af EU landene hvad familiesammenføringer angår overfor deres statsborgere .....

Bent Hansen

#9 Re:

2013-11-19 19:05

#8: - Det kan godt være at Danmark har andre regler for familiesammenføring end andre EU lande men den behandling Benny Andersen her har fået af den danske stat kalder jeg psykisk tortur da Benny forsørger sin kone og barn på den førtidspension han nu får, at han tidligere modtog kontanthjælp på grund av sin sygdom skal han vel ikke behøve straffes for nu. Enligt hvad jeg ved så er tortur forbudt i Danmark men der er åbenbart nogen som har glemt at fortælle det til myndighederne

 


Gæst

#10

2013-11-20 23:37

Det samme svineri som foregået tidligere, det kan da ikke være så svært at få en lille detalje indført i udlændingeloven, så sådanne urimeligheder undgås.
Bent Hansen

#11 Re:

2013-11-21 05:06

#10: - Jo det er åbenbart forbandet svært for så mister de en mulighed for at trampe på de svage i samfundet

 


Gæst

#12

2013-12-09 18:38

Håber så inderligt at det her hjælper. Det er kan simpelthen ikke passe.

Gæst

#13

2014-06-07 18:51

GOOGLE MIT NAVN OG LÆS
MED VENLIG HILSEN
JAN DZUIK ANDERSEN