Nej til moske i Haderslev!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til moske i Haderslev!.


Gæst

#126

2013-10-27 15:33

En moske er i dette tilfælde en institution , hvor man vil indoktrinere i lydighed mod en magtfuld ydre autoritet-Allah, og hans påbud, Det kræver at de troende ikke må udvikle evnen til at tage et personligt ansvar for deres valg, og derved kan de ikke bidrage til demokratiet og folkestyret.

Gæst

#127

2013-10-27 16:26

Det findes bygninger nok i EU hvor muslimer frit kan dyrke deres enøjede storhedsvanvid, og opildne til terror. Hvor dette "herrefolk" legalt bl.a. kan overfalde jøder og homosexuelle, og vi andre, set med deres øjne, vantro, må så betale prisen, der er stigende år for år for deres evindelige krav, med vold og hærgen som tak. Det er ganske simpelt nok!
Christian Schmidt fra Gram

#128 Islam i Danmark

2013-10-27 17:17

Jeg har i første omgang kun een bøn ....
og den er stilet til alle dem, der vil tillade, at islam udvikler sig i Danmark .... bønnen lyder:

Jeg beder jer om at læse .... ; www.islaminfo.dk ....
et af de første bud der er nævnt - hedder " 8.39 Bekæmp dem,… indtil al religion tilhører Allah."

"Dem" ... er os der ikke tror på koranen.Når I har læst "islaminfo" ville det være rart at høre, om I stadig er så "muslim-venlige" !!!

Venlig hilsen
Christian Schmidt - Gram
Christian Schmidt fra Gram

#129 Islam i Danmark

2013-10-27 17:29

Er der slet ikke nogen af jer danske "pro-muslimer" der har fulgt med i, at man i Saudi Arabien vil forbyde kvinder at køre bil ?
Det ville naturligvis hjælpe lidt på trafikken i Danmark, når muslimerne får flertal i folketinget, .... spøg til side ... hvad mener I om denne oplysning ....

En mand på gaden sagde lørdag til CBS, at han er modstander af kvindelige bilister.

"Hvad hvis de punkterer? Hvad vil de så gøre?," spurgte han.

Kvinder har meget få rettigheder i Saudi-Arabien. Bl.a. er det obligatorisk for kvinder at have en mandlig værge, som skal skrive under på en tilladelse, hvis kvinden vil rejse ud af landet.

Jeg forstår slet ikke, at der er EN ENESTE KVINDE  i Danmark, der er positiv overfor muslimerne og deres koran og islam !!

Hansen

#130 Re: Re: Virkelig? Er det her et Danmark vi vil leve?

2013-10-28 08:10

#110: Christian Schmidt fra Gram - Re: Virkelig? Er det her et Danmark vi vil leve?

Hvorfor er det du kun "revser" de anonyme, der ikke har samme holdning som dig selv?

Jeg ser dig ikke skrive til dine meningsfæller at de skal blive voksne eller bruge ukvemsord til deres indlæg...

 

Christian Schmidt fra Gram

#131 Re: Re: Re: Virkelig? Er det her et Danmark vi vil leve?

2013-10-28 09:33

#130: Hansen - Re: Re: Virkelig? Er det her et Danmark vi vil leve?

OK "HANSEN" - fra Løgstør ? Odense?Hillerød? Vorbasse?  eller hvor pokker du gemmer dig ! - Dit navn er Hansen - JA ?

Jamen så kender vi dig jo alle - det er jo ikke anonymt  -  he he

Du skriver så til MIG  fordi du er UENIG  med mig - du skriver IKKE  til alle du er enige med - VEL ???  Samme procedure anvender jeg -  så hvor er det lige vi er henne i disse indlæg.

 

Kan du have en god dag  H A N S E N  !!!!


Gæst

#132 Re: Re: Re: Re: Virkelig? Er det her et Danmark vi vil leve?

2013-10-28 11:33

#131: Christian Schmidt fra Gram - Re: Re: Re: Virkelig? Er det her et Danmark vi vil leve?

Skal du også have adresse og tlf.nr før "man" er godkendt som værende ikke-anonym?

Christian Schmidt fra Gram

#133 Re: Re: Re: Re: Re: Virkelig? Er det her et Danmark vi vil leve?

2013-10-28 21:04

#132: - Re: Re: Re: Re: Virkelig? Er det her et Danmark vi vil leve?

Jeg har udtalt mig om, hvad JEG mener om at deltage anonymt - JEG synes ikke om det, men det er så MIN mening,

jeg har aldrig påstået, at JEG eller nogen anden skal godkende en anonymitet, JEG bryder mig bare ikke om at debatterer med en anonym, derfor vil  jeg heller ikke debatterer videre med dig - OK ?


Gæst

#134

2013-10-28 23:38

Jeg har en generel holdning til, at der ikke bygges stormoskeer her i Danmark.

Gæst

#135 Re:

2013-10-29 19:09

#7: -

Jeg er dybt rystet over at der findes danskere med din indstilling. Hvis du ikke er klar over det, så er Danmark et KRISTENT land, og i et kristent land har vi kirker, IKKE moske`er . Det er sandelig ikke os der skal indrette os efter dem. Vågn dog op.


Gæst

#136 Re: MÅSKE MOSKÈ

2013-10-29 19:19

#14: GÆST - MÅSKE MOSKÈ

Jehovas vidne prøver ihvertfald ikke at overtage Danmark i sammenligning med de andres middelalder kultur, luk dog øjnene op menneske, og kig på hvad de er igang med. Hvis du kigger i koranen står der højt og tydeligt. I skal udvandre og overtage, og os der ikke går med skyklapper på kan jo godt se hvad vej det går, hvis vi ikke stopper dem nu.


Gæst

#137 Re:

2013-10-29 19:23

#36: Viking.Dnf.dk -

Godt skrevet... fuldstændig enig... hjem med dem

Gæsten

#138 Re: Re:

2013-10-31 03:22

#135: - Re:

Helt enig.

Viking.www.Dnf.dk
Gæst

#139

2013-11-01 15:29

Christian Schmidt

Helt enig. Det virker som at disse tossegode multikultiralister lukker øjnene og beder til vorherre om at projektet med masse indvandringen må lykkedes. Vi andre kan godt både læse og se hvorhen denne sygelige trang til at favne alt ikke Dansk bærer hen. En langsom men gradvis udskiftning af os danskere med alt muligt sammenrend fra 3 verdenslande.
Et faktum hvis nogle stadig skulle være i tvivl ?. Vi Danskere føder ikke det antal børn der ville modsvare en f.eks. arabers eller somaliers, ergo vi bliver et mindretal om x antal år, som vi ser det med London, Malmø, Marseille og mange andre kulturberigede storbyer i Europa.
Islam er og bliver intolerant over for alle andre religioner og demokratiet, som Hr Schmidt skriver, læs og lær på Islam.info.
Tvivler dog meget på, om i fortalere for indvandring erkender jeres svigt af danskheden, og i evig frygt for mærkatet Rasist ! tier og lukker øjnene for alle drabene, voldtægterne og øvrige overgreb begået imod Danskere- også kaldet Hate-crime.
Start hjemsendelser af alle ikke vestlige indvandrere omgående.     www.Dnf.dk


Gæst

#140

2013-11-04 02:57

For mig at se,er der intet grundlovstidigt i dette.

Gæst

#141

2013-11-04 09:43

Muslimer er dobbeltmoral de er modstander af julen men de stiller op i køen for at få julehjælp med flæskesteg (det er jo gratis nasser)

Gæst

#142

2013-11-07 22:43

nazisme og islam har meget tilfælles

Gæst

#143 moske

2013-11-07 22:44

Endnu en gang kommer der ugræs over hegnet - med næsten samme tankegods
Gæsten

#144 Re:

2013-11-08 18:17

#140: -

Er du Radikal ?

Stop moskeer

#145 Re:

2013-11-14 09:36

#7: -

Men muslimer skriger via hoejttalere 5 gange dagligt ud over byen. Og DET er bare ikke okay :(


Gæst

#146

2013-11-14 19:02

Ingen by skal skæmmes med moske.

Gæst

#147

2013-11-14 19:18

Stem nu rigtigt hvis ikke i ønsker at Danmark skal overtages!:)
Bosnia

#148 hahah

2013-11-16 21:10

Vent om 20 år, så ser i hvor mange moskeer der bliver i Haderslev og andre byer i DK. INSHALLAH!

Gæst

#149

2013-11-18 10:15

Jeg bor ikke i Haderslev, men skriver under fordi jeg ikke mener det hører hjemme med moskeer her i landet.

Gæst

#150

2013-11-18 11:58

Der skal ikke opføres nogen moske nogen steder i DK :(