Point siderne

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Point siderne.


Gæst

#1

2013-09-22 20:38

Synes det er virkelig dårligt at man ikke kan købe gavekort når man ikke er vip. Det er noget svineri. Også at man skal bruge pointene inden for et år. Det burde laves om. Ellers er jeg stoppet derinde meget hurtigt.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-09-22 20:38



Gæst

#3

2013-09-22 20:52

skriv under for det er vigtigt at bevare siden uden diskremination for mange har ikke længere råd til det dyre vip på 270 kr lad os få silver vip tilbage også og så stadig som gratis kunne bestille gavekort
Stella Bøgfeldt/Bogfeldt

#4 Re:

2013-09-22 20:56

#1: -

Kan kun være enig med dig, men for mig er der ikke et års gyldighed, det kan der jo ikke være for dem der ikke har modtaget nogen mail og det har jo ikke engang stået på deres forside, som det jo burde hvis det er en NYHED. Så den må de egentlig længere ud på landet med, men skulle ikke undre mig at det bliver noget med at det har et års gyldighed for personer som ikke er VIP, for så også at prøve at tvinge folk der til at blive VIP, så det kun er VIP der er spændende. Men synes virkelig de strammer den nu. Har været medlem siden de startede siderne, men lige for tiden ødelægger de virkelig bare konceptet der har kørt så fint.

jette129

#5 gavekort kun som VIP

2013-09-23 05:33

Jeg synes at nu er lavmålet nået herinde og de kan ikek gøre denne for dikiminering uden et ordentligt forvarsel de burde viekelig skamme sig de får et fur på bloggen om lidt
Erik Herskind

#6 Re: Re:

2013-09-23 05:51

#4: - Re:

Det er så bare ikke første gang, de begynder at saboterer deres egen forretning med svinestreger.

Første gang var da de pludselig, og som det naturligste i verden uden varsel, lavede googleoversættelser af alle vores indlæg. Vel at mærke nogle elendige oversættelser.

Siden har de gjort meget andet dårligt, uden varsel og tit med tilbagevirkende kraft

kvinden

#7 ikke i orden

2013-09-23 06:06

det er da ikke i orden at det skal være sådan så gider jeg det heller ikke mere at være her
pumle

#8 Det er for dårligt

2013-09-23 09:06

Det er bare for dårligt, at de bare lige fjerner mulighed for at komme til at bruge ens point på gavekort for os, som der ikke er vip medlemmer, og det er uden, at der har været mulighed for at bruge ens point på gavekort.
Jeg kan bestemt ikke se, at der er andet i shoppen, som der er bruge ens point for.
De har næsten også indført, at ens point skal bruges indenfor et år, og det har de også gjort med tilbage virkende kraft.
Stella Bøgfeldt/Bogfeldt

#9 Svar til pumle:

2013-09-23 12:54

Det er ikke alle der har fået mailen om at de skal bruges inden for et år, jeg tænker på om det er endnu et stunt med at det også kun er til ikke VIP, som har udløbsdato på deres point, for jeg var VIP da min far fik mailen og han er ikke VIP. Så noget kunne nærmest tyde på det.

Og det er ikke fair at folk ikke fik chancen for at købe gavekort for de point de har, hvis det ikke bliver ændret igen. Så får de bestemt verbale skideballer. Og herinde, må der skrives de grimmeste ord til dem, det kan man jo ikke på bloggen. Så må man bruge alternative metoder ;-)

Gæst

#10 Re: Svar til pumle:

2013-09-23 20:54

#9: Stella Bøgfeldt/Bogfeldt - Svar til pumle:

Ja, det ville bestemt ikke undre mig, hvis de kun er ude på at straffe ikke vip medlemmerne, så det kommer til at se bedre ud for at blive vip medlem.

Nej., de er ikke meget for, hvis der er bloggere, som der kommer med for grimme ord om dem, for der er jo bloggere, som der er smidt ud på grund af, at de har skrevet, hvad de nu mener.

Der er det godt, at der er andre steder, hvor der kan skrives kritisk om  den måde, som tingene ikke er, som de burde være.

Der kommer snart en ny blog på sweetpoint, og jeg tror flere på PointBlog vil gå over til den, hvis ikke de nye forringelser bliver fjernet.

Stella Bøgfeldt/Bogfeldt

#11 Re: Re: Svar til pumle:

2013-09-24 00:23

#10: - Re: Svar til pumle:

Kan kun være enig i at der nok vil være en stor del der vil flytte sig over på den anden, måske er der nogle få som bliver men som også er på SP, for i sidste ende giver det jo mere end hvad kun en giver.Men det ser ikke ud til at være positivt for PB lige nu, folk ville forblive alm bruger, tjene det de kan og så benytte sig af VIP kampagne tilbud og så bruge deres periode og så den sidste dag de er VIP vil de bestille gavekortet. Og fjerner de muligheden for de tilbud med kampagner for VIP så skal de nok være sikker på at der er endnu flere der skrider fra siden, uden tvivl.


Gæst

#12 Re: Re: Re: Svar til pumle:

2013-09-24 20:34

#11: Stella Bøgfeldt/Bogfeldt - Re: Re: Svar til pumle:

De kunne bestemt godt bruge et kusus i kundeservice, og den har bestem ikke meget af, hvis de da ellers vil blive ved med at have så mange bruger på deres sider, for der er flere, som der nu vælger at stoppe på grund af de nye tiltag, og det kan de kun takke dem selv for, hvis de ikke meget snart kommer på bedre tanker, og det er der vist ikke meget der tyder på, for jeg tror kun det blivere dårligere, for de har jo ikke vist noget godt nyt længe.

Stella Bøgfeldt/Bogfeldt

#13 WUUHUUUU

2013-09-27 21:34

Jamen se nu der, noget er da lykkedes eftersom gavekortene er tilbage til køb for ALLE.
Nu mangler vi bare at Ikke VIP medlemmer også kan få de 2% tilbage ved at indsende et billede. For det andet er da unfair.

Gæst

#14 Re: WUUHUUUU

2013-09-28 19:43

#13: Stella Bøgfeldt/Bogfeldt - WUUHUUUU

Der må vist tale om en fejl, for jeg kan godt få 2 % tilbage for mine køb, men du kan lige prøve at tjekke det på din side, for det kan jo være, at det er kommet igen.