Hjælp Kenneth Iversen og hans familie

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Hjælp Kenneth Iversen og hans familie.


Gæst

#1

2013-08-19 19:41

Fuldstændig utilgiveligt af den danske stat at splitte en familie med børn. Ovenikøbet er familien velfungerende og selvforsørgende og betaler skat til det danske samfund. Jeg skammer mig på samfundets vegne!!!

Anonymous

#2 Re:

2013-08-19 19:48

#1: -

Ja jeg er helt enig! Regringen gik ovenikøbet til valg på en mere human asylpolitik :/


Gæst

#3 Re:

2013-08-20 04:36

#1: -

skrev gerne under, men bryder mig ikke om at teksten blander Prins henrik og "voldtægts forbrydere" ind i sagen. Hold jer til emnet, det er slemt nok endda!


Gæst

#4

2013-08-20 09:34

Skal der IKKE SNART en NY regering til inden de får lavet flere uheldige regler HELLE T. gå af !!!!!!!!!!!

Gæst

#5 Re: Re:

2013-08-20 10:05

#3: - Re:

Det studsede jeg også over, men valgte at lade det overordnede råde og se igennem fingre med disse, i mine øjne, lidt malplacerede kommentarer...


Gæst

#6 Re:

2013-08-20 10:13

#4: -

Hvis du forventer, at en borgerlig regering, med deltagelse af Venstre og støttet af DF, skulle føre en mere human asylpolitik, så er du godt nok mere blåøjet end politiet tillader... Den nuværende regering blev bl.a. valgt på en mere human og social ansvarlig politik, men i sin iver for at tækkes de borgerlige vælgere, har de desværre valgt at fortsætte den hårde linie overfor de svageste grupper i samfundet. Men det er åbenbart den slags politik din slags ønsker ført her i lille Danmark. Velbekomme siger jeg bare. Du skal nok få din lyst styret ved næste valg!!!


Gæst

#7 Re: Re:

2013-08-20 10:34

#3: - Re:  

 

så fordi du blev lidt stødt på manchetterne over teksten så vil du ikke støtte op om familien Iversen?! Det fortæller da mest om dig og hvad du et for en person.

Gæst

#8

2013-08-21 17:14

Hvis andre som jeg har problemer med oplæg/begrundelse for denne underskriftindsamling - men stadig gerne vil støtte den stakkels familie, så find på samme hjemmeside underskriftindsamlingen "ang. udvisning af Yen Ngoc".
Islændingen som fik nok!

#9

2013-08-23 06:31

Læste lige op paa denne familie.... der er dem som siger at Danmark er et RETS samfund... og ja, det er det. Fucking love og ingen fornuft.

Manden kommer til skade og kan ikke længere udföre sit tidligere arbejede... jamen, saa har man en lov for det: UD med hand familie!

Fucking skide racistiskt samfund. Jeg kender godt til hvordan Danskere GRINER naar en af deres egne spytter Afrikanske flygtninge i hovedet paa et bus stoppested, og fortæller dem at det bus stoppested er kun for hvide Danskere. En af mine gode venner i Aalborg oplevede det i 1998, han havde sögt skjul for vejr og vind i et bus stoppested sammen med en anden "udlænding". Min ven kom fra Kenya og var gift med en Dansk kvinde. De var de förste som kom til det bus stoppested... der kom flere Danskere, men naar de saa at der var en "sort" indenfor, da valgte de at staa udenfor. Indtil den der spyt-dansker kom og min ven og hans ven blev spyttet paa, og de forlod bus stoppestedet... da flyttede alle de "brave" grinende Danskere sig indenfor.

DET er realiteten i Danmark. Et af de aller mest racistiske lande i Europa. Det er derfor at Kenneth's familie ikke faar lov til at blive boende.

Fucking sygt samfund!

Jeg boede i DK fra 1989-2000, har en datter der, men fik nok og flyttede væk. Jeg gik væk fra mit hus, ligeglad med afbetalinger af det og endnu mere ligeglad for min friværdi i huset efter flere aar at betale af paa det. Landet var simpelthen sygt. Jeg er födt og opvokset i Island, men har valgt at bo i Peru i Syd Amerika.... et FRIT land, og ikke et skide rets-samfund som det Danske, hvor alt bliver skattet og paalagt afgifter. I tror I har et demokrati i Danmark, men det I har, er et frivilligt diktatur.

Gæst

#10

2013-08-27 19:23

"Islændingen som fik nok" har hen ad vejen lidt ret! Vi har det demokrati (eller mangel på samme) som vi fortjener, da vi selv hvert 4. år vælger hvem der skal regere landet. Men når det kommer til racisme, synes jeg den kammer over. Selvfølgelig er der racisme i Danmark - det findes alle steder. Men at sige vi er et af de mest racistiske lande i Europa, er forkert. Jeg har boet flere år i Sydeuropa, og der kan vi altså ikke være med. Se bare hvad der sker i Grækenland..........