Underskriftindsamling til katte i lejeboliger….

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Underskriftindsamling til katte i lejeboliger…..


Gæst

#1

2013-08-12 11:05

Det er sundt for ens mentale helbred at have et andet væsen at være noget for. I denne kultur splittes den enhed der kaldes "kernefamilien" op i stadigt mindre dele, sådan at det nu langt mere er reglen end undtagelsen, at mennesker bor alene. Det er vi ganske simpelt ikke skabt til som flokdyr. Da det er skaldeligt for os at leve alene, vil vi som eneboere udvikle os usundt. Så for at forhindre det, skal det være lovligt at holde dyr.

Dog skal det være sådan efter min mening, at alle der holder dyr skal have en dyreforsikring og et grundkursus i dyrehold - så kommer man også lidt ud og ser andre mennesker ved samme lejlighed :-)

Jeg er klart kattemenneske og synes at kattens spinden og åbenlyse evne til at nyde livet er en million gange mere beroligende og livsbekræftende end et hvilket som helst psykofarma drug. Det første har alle brug for - det sidste har ingen brug for.

Gæst

#2

2013-08-21 12:35

ingen reklamer på min messenger tak!

Gæst

#3

2013-08-23 12:40

Synes det er uretfærdigt, at folk som har haft katte det meste af deres liv og virkelig har svært ved at være foruden, bliver tvunget til at leve uden fordi de forbyder det i de fleste lejeboliger i dag. :(