Underskrifter for I.P. Schmidt 18/7-3/8

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Underskrifter for I.P. Schmidt 18/7-3/8.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-08-01 14:03



Gæst

#2

2013-08-01 14:34

Det kunne være rart hvis politikerne for en gang skyld vil lytte til borgerne. Efter min mening er det nemmere at flytte komm. ansatte som at flytte rundt på de gamle. Lad dog dem som har været gode samfundsborgere være i fred

Gæst

#3

2013-08-01 17:05

Det er forkastelig, at man vil flytte de ældre beboere, blot for at skaffe et kontor til teknisk forvaltning, flyt dog denne forvaltning til Herslev Skole, der alligevel står tom. Mange ældre mennesker overlever ikke sådanne flytninger, tænk dog på dem.

Gæst

#4

2013-08-01 21:23

Som lokalformand for et politisk parti, og dermed med en vis forståelse for de politiske processer, vil jeg tillade mig at kunne kalde "Masterplanen" for rent skrivebordsarbejde.
Vore ældre medborgere er ikke kvæg eller stykgods der kan omplaceres eller stuves efter behag.
Jacob

#5 Re: rigtig god ide

2013-08-01 21:32


Gæst

#6

2013-08-01 22:52

Da jeg arbejdede ved hjemmeplejen før jeg gik på Pension kom jeg og mine kollegaer meget på IP Schmidt glade beboere var der samværet var så godt,man kunne jo besøge hinnanden uden at skulle ud af huset,der er så meget socialt deroppe som ikke kan gøres op i penge,kommunen skulle skamme sig nå det bare skal bruges til kontorer,der er jo masser af tomme lokaler andre steder,joh byen for alle,er hvist en saga blot.

Gæst

#7

2013-08-02 07:13

Igen en hjerteløs handling af byen politikker eller er det nærmere embedsmændene, der ikke tænker sig om igen, godt det snart er byrådsvalg - bare det var sådan det også gældte embedsmændene.
Et sted kunne kommunen spare ved at fjerne byrådet og lade embedsmændene bestemme for det gør de jo alligevel.
Brian

#8

2013-08-21 23:39

Det er en skam, at jeg først ser denne underskriftindsamling nu hvor den er slut. Jeg ville gerne have haft mit navn med på dokumentet, som blev afleveret til kommunen.