Stop superskolen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop superskolen.


Gæst

#26

2013-10-26 16:56

Brug dog hovedet...bare engang imellem. Og lyt dog til befolkningen...Stop superskolen.
Hanne S. Poulsen

#27 Fjernelse af indlæg

2013-10-29 22:22

Er der en der kan forklare mig, hvorfor der er et indlæg der blevet fjernet
Indsamler

#28 Re: Fjernelse af indlæg

2013-10-30 14:37

#27: Hanne S. Poulsen - Fjernelse af indlæg

Hej Hanne.

tak for din interesse.

Indlæget var sagen uvedkommende og blev derfor fjernet. Der var iøvrigt tale om 2 indlæg hvoraf det ene var reklame for bog der ligeledes intet havde med emnet at gøre. Man er velkommen til at debatere her men vi er ikke reklamesøjle for alt mellem himmel og jord :)


Gæst

#29

2013-11-14 12:44

Nej tak til så dyr en skole, som ikke er fremtidssikret
Ødelæg ikke Vestenborgcenteret!
lisa

#30 stop superskolen

2014-01-14 22:55

hvordan kan så kloge hoveder finde på at kaste rundt med psykisk syge og børn som ikke kan forsvare sig, det er uhørt at man som normal tænkende kan finde på at trumfe igennem og placere en skole og sætte så mange syge i en situation som mange af dem ikke magter, i vil i mange tilfælde ødelægge mange pædagogers hårde arbejde med disse børn de er afhængige af at deres hverdag har faste rytmer og struktur, og mange kan ikke tåle omvæltninger, det kan godt være i mener man skal "blande" syge og raske men det har altså mange ulemper for de stakkels personer som ikke kan forsvare sig, samtidig "presser" i en skole i front og "gemmer" et lille boligkomleks helt inde i hjørnet, hvor der bor meget svært psykisk syge voksne som heller ingen chance har for jeres dumheder,Skam jer Føj
samtidig vil jeg gerne høre om i er klar på hvor meget mere kriminalitet og stofmisbrug der medfølger ved at pakke 1000 børn og unge i så stor skole, nu bliver det nemmere for pushere og kriminelle at lave bander og kriminalitet, ja i griner nok, men jeg mener at jo mindre skoler og jo længere væk fra hinanden de ligger, jo mere styr har både forældre og lærere på ungerne, men der skal vel kun være ganske få ansatte for at spare endnu flere penge, for alt i alt er det jo borgerne og børnene der kommer til at betale prisen for at i som politikere kan føre jer frem
for mig at se har i ikke gennemtænkt alt
i træder bare borgerne hen over hovederne
bare lidt sur galde efter at have æret til borgermøde og har tænkt over hvad der egentlig skete på mødet

Gæst

#31

2014-01-21 20:52

Hvorfor hører man ikke noget om den farlige skolevej mange børn vil få?

Gæst

#32

2014-01-22 08:20

Det er dybt godnat .Kommunen har jo ikke Penge.Lad nu det nye Storkøkken komme igang.

Gæst

#33

2014-01-22 13:34

Jeg synes, det er fuldstændig vanvittigt, at rive velfungerende bygninger ned. Skal vi overhovedet have en ny skole? Børnetallet er jo faldende. Det vil bare blive sådan, at eksisterende skoler bliver lukket, så har kommunen endnu flere bygninger, de ikke kan sælge.