Folkeafstemning om dansk medlemskab af EU
Kontakt forfatteren af dette andragende
This comment has been removed by the author of the petition.
Fra demokrati til plutokrati
Spørg lokalpolitkere om deres holdning til EU. Stem kun på EU-modstandere.
Der er jo valg til byråd, kommunalbestyrelser og regionsråd til efteråret.
Stem på en kandidat, der er imod EU. Også lokalt - for det vil måske/nok kunne være med til at lægge pres på landspolitikerne, hvis der bliver en pæn repræsentation af EU-modstandere i byråd, kommunalbestyrelser og regionsråd.
Til underskriftsindsamlerne:
For at undgå mytedannelser om meningstyranni eller knægtelse af ytringsfriheden, kunne I så ikke skrive en begrundelse? Så kan interesserede læse begrundelsen. Der er plads til at skrive en god begrundelse.
Re: Til underskriftsindsamlerne:
#14: Gæst - Til underskriftsindsamlerne:
Det slettede indlæg kunne ikke komme nærmere en reklame for en organisation, som vi intet har til fælles med, og hvis hovedbudskab intet har med EU at gøre.
Dette er en underskriftsindsamling for at få en folkeafstemning om Danmarks medlemskab af EU, og skal ikke - og bliver heller ikke, en reklamesøjle for organisationer, som har en helt anden dagsorden.
Mvh.
Anne Lise Ankerstjerne
Demokratisk Europa
Fremtid..
Kunne være at sørge for at man skal have 3/4 stemmer for at indfører tiltag der afgiver suverænitet..
så er vi færdige med at de 51% dummeste og naive fæhoveder i befolkningen stemmer os ind i pis og lort (ja jeg mener ALLE DEM som VAR så TÅBELIGE at stemme ja - alle, eller bare 1 gang! til EU-pis-og-lort) og nutidens krise, som udelukkende kommer af at vi bliver overrendt at folk fra syd og øst som gerne vil have af vores tag-selv-bord og dumper vores danske indrigslønninger!!!
ud af EU!! eller der skal krig til at ændre tingene!! så hellere NU med folkeafstemning end med folkeslag...!!!
Jeg bor i Luxembourg og jeg har stemmeret i Danmark og betaler fuld skat i DK.
Har jeg ingen rettigheder HER som Dansk statsborger ????
Se tilbage i tiden, Der er altid blevet kaos og krig, efter at magthaverne har samlet store befolkningsgrupper med forskellige livssyn og holdninger.
Ikke engang de 3 nordiske lande, har kunne finde fælles fodslag. Inden år 2040 vil EU bryde sammen, med samme følger der skete i Rusland. og hvem betaler prisen den menige borger. Dette har været min mening siden 1972. Med venlig hilsen John M.
| This discussion has been closed. |