NEJ til lokalplan 245Nyborg

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NEJ til lokalplan 245Nyborg.

Martin Merstrand
Gæst

#1

2013-06-10 20:03

Vi har ikke brug for flere dagligvare butikker i nyborg... vi lukker skoler og tillader ikke flere nye... men vi kan godt have 2 aldi´er 2 Faktaer 3 x SPAR 1 x Foetex 1 x REMA 1000 1 x Lidl 1 x KC Superbest i denne lille by og til skade for de eksisterende og til skade for "sikker" skolevej med mere... dog mener teknisk udvalg og byraadet at et butikscenter mere er fint ???????


Gæst

#2

2013-06-10 21:31

Det er helt uhørt at kommunen først nedlægger Skovparkskolen. Så laver de en cykelsti til børnene for at de skal kunne cykle i sikkerhed til Danehofskolen Og nu vil de give lov til at bygge et stort supermarked ved børnenes skolevej. hvad nu med børnene?? der vil være trafik både af personbiler og store lastbiler med varer. Hvad tænker de i grunden på, jeg ved det ikke

Gæst

#3

2013-06-11 06:01

Nej skal ikkelaves fakta herude

Gæst

#4 Re:

2013-06-11 13:40

Meget enig!

 


Gæst

#5

2013-06-13 13:51

Jeg har ikke noget imod et stort butikscenter men placeringen er helt hen i vejret!

Gæst

#6 Re:

2013-06-18 21:58

#2: -

Det viser jo bare, at de tænker med den de sidder på!

Johannes Voss (Bagermester på Frisengårdsvej)

#7 Nu er det nok !!!!!!

2013-06-20 10:16

Jeg syntes vi har rigelig med store butikker i Nyborg... der er kun de samme kunder og kommer der en fakta her på Frisengårdsvej vil det ødelægge forretningslivet i dette område... tænk på hvor mange arbejdspladser der er nu i de 2 spar og i bageren hvis de forsvinder .. forsvinder der hen imod 50 arbejdspladser hvorimod fakta højest sandsynligt kan nøjes med 15 eller mindre ... de gangbesværede i skovparken mm vil igen få store problemer med at handle... til sidst får vi kun masser af store butikker i Nyborg og mon ikke de også begynder og kvæle hinanden til sidst... tænk jer om før i gør noget .....