Riv plastikfabrikken ned og gør Lystrup pænere

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Riv plastikfabrikken ned og gør Lystrup pænere.


Gæst

#1

2013-05-05 06:29

det eneste der mangler er, at den ender med at blive fredet ... :-/

Gæst

#2 Re:

2013-05-05 08:29

#1: -

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej den hopper jeg ikke på he he det ser frygtelig ud når man kommer fra Rundkørslen og de siger Byen skal stå flot og pæn ?? men denne bygning ligner jeg ved ikke hvad :-(

 


Gæst

#3

2013-05-05 11:09

Nu har vi boet her i byen i snart 25 år og hvert år tænker vi, "nu må den da væk", men nej, denne rædsel bliver ved med og stå der og ødelægge indgangen til byen, føj, det er en skændsel af dimensioner

Gæst

#4

2013-05-05 13:04

Det er en skænsel når man kommer ind i byen, Fællesrådet har flere gange prøvet, men uden held. De nye forretninger skulle have stået færdig i år, så det kan ikke gå for hurtig med at fjerne den gamle bunke der er tilbage.

Gæst

#5

2013-05-07 13:59

Det er et rigtigt godt initiativ med denne underskriftindsamling. Der kan laves så megt godt på detteområde, foreksempel kender jeg nogle unge voksne mennesker, som gerne vil udbredde musikken i Lystrup og musikforeningen som har til huse i beboerhuset har ikke plads til flere, så sådanne nogle let støjndeaktiviteter i omgivelser som er meget smukkere end de gamle fabriksbygninger, som nogen åbentbart hele tiden stikker en kæp i hjulet på at få fjernet.

Gæst

#6

2013-06-05 07:22

Nu må det snart rives ned da det ser frygtelig ud når man kommer kørende fra rundkørslen og skal ind i lystrup by ..........Skal vi da ikke have en PÆN BY ????

Gæst

#7

2014-01-08 17:29

Min søn som jeg havde fortalt mange gange at han ikke måtte gå der ind .. var super heldig den dag hvor han alligevel gik derind med en kammerart for at dyrke parcure , han fik fat i en væg som braste sammen og faldt ned over ham .. Han slap med hudafskrabminger og snitsår .. ved at der er mange som bruger stedet til at sove og opholde sig på dårlige dage .. Så få nu revet den bygning ned i en fart ..

Gæst

#8

2014-01-08 18:11

Syntes det på tide den bygning bliver jævnet med jorden så vi kan få en flot indkørsel til vores by herude i Lystrup det ser forfærdeligt ud som gæst at komme til byen for det den første bygning man mødet fra rundkørslen .... Riv den ned nu

Gæst

#9

2014-01-08 20:26

Med mere end 2000 registrerede virksomheder i Lystrup, kommer der dagligt mange erhvervsfolk og kunder/potentielle kunder til Lystrup. Det ville være udbytterigt, hvis de ikke som det første blev mødt af noget, der ligner en spøgelsesby. Det er på ingen måde med til at skabe et billede af en spændende, attraktiv og aktiv erhvervsby.

Oven i det kommer faren for, at vores børn og unge, som kommer i bygningen, (selv om de selvfølgelug ikke må), er i fare for at komme alvorligt til skade pga. bygningens tilstand.

Gæst

#10

2014-01-08 21:57

Der skal bare ske noget hurtigst muligt.

Gæst

#11

2014-01-09 06:30

Lystrup er sådan en pæn og ordentlig by, men det er absolut ikke det indtryk man får når man når til indkørslen og bliver mødt med sådan en meget grim, uhyggelig og ødelagt bygning... Den gør INGEN gavn, overhovedet, som den er nu.... så gør dog og og riv den ned....

Gæst

#12

2014-01-09 17:36

Riv lortet ned, hellere i dag, end i morgen

Gæst

#13

2014-01-11 13:14

Ja tak!!