Bevar Svendborg klovnefestival i Svendborg

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Svendborg klovnefestival i Svendborg.


Gæst

#1

2013-04-27 21:52

Jeg har deltaget i klovnefestivallen i 2010, og det var en helt vidunderligt oplevelse, ikke kun for mig og mine medstuderende fra The Commedia School i København (med studerende fra an række andre lande, bl.a. Nepal og Kolumbia), men også for Svendborgerne - det kunne man tydeligt fornemme, når vi ude i gaderne, og da vi optrådte på Svendborg Theater's scene (Tak til Svendborg Kommune og Svendborg Theater!).
At sløjfe festivalen vil gøre Svendborg fattigere.

Gæst

#2

2013-04-27 22:28

P.S.
Og så kan jeg lige nævne, hvilken glade klownene bragte til Odense Hospital, især børnene. Jeg vil aldrig gelemme en oplevelse, jeg havde dér.
Jeg så en meget tyk, ensom og meget sky lille dreng. Det lykkedes mig via min klovnefigur at komme i kontakt med ham og vi kom til at lege helt vidunderligt sammen, og hans røde kinder og hans glade øjne viste at han havde fået sit livs oplevelse, som jeg er sikker på hverken han eller jeg vil glemme. Det var medmenneskelig kontakt - og gratis sundhedsfremmende aktivitet for Odense kommune. Og det var ikke kun mig, der var en del andre, også udenlandske klovne, der var aktiv på hospitalet.

Gæst

#3

2013-09-10 21:14

vrøvl, når beslutningstagere siger, at klovnefestivalen ikke trækker folk til byen. Det er jo tydeligt at se og desuden har den en enorm kontaktflade. Støt op om dette årlige lyspunkt.

Gæst

#4

2013-11-03 19:59

Dejligt nogle arbejder på at bevare et så godt kulturelt indslag i bybilledet der rammer alle aldre og skaber glæde foruden alle de turister der vender tilbage