lad Ulven være!!!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen lad Ulven være!!!.


Gæst

#1

2013-04-12 10:04

Ulven har, før man bestemte at begå massemord på dem, været en naturlig del af den danske natur.
Ulven kommer nu tilbage, og lad os ikke gentage fortidens synder, men i stedet byde den velkommen

Gæst

#2

2013-04-14 08:53

Ulven er en fantastisk tilføjelse til den danske natur! Endelig får vi lidt hjælp til at regulere den kæmpe mængde af råvildt som vi har lige nu.

Gæst

#3

2013-04-14 13:17

Selvfølgelig skal ulven være her - bl.a.for at holde balance i naturen. Mange steder er hjortebestanden alt for stor, hvilket går hårdt ud over vegetation og nyplanyninger. Hegn er effektive til at beskytte fårene, og Svensk Rovdjurforening yder både penge og arbejdskraft til opsætning af hegn i Sverige.
Lone Landmand

#4

2013-04-17 08:27

Hvis jeg ser en ulv på mine jorder, så skyder jeg den og graver den ned.

Gæst

#5

2013-04-19 07:36

hvad med kamphunde så Lone Landmand?

Gæst

#6 Re:

2013-04-24 16:51

#5: - Forhelved, Hvor dum kan man være!!!! Kamphunde løber sgu da forhåbenligt ikke frit rundt, det må da formådes at der er nogen der har, bare lidt styr på dem! Lone Landmand skal bare skyde løs, ulv eller kamphund, ingen af dem skal være i danmark! De er utilregnelige, og kan gøre skade på uskyldige.


Gæst

#7

2013-08-14 00:16

Chancen eller risikoen om man vil for at man bliver angrebet af en ulv er stort set ikke tilstede, så det kan nok ikke måles. Så chancen for at blive ramt af en bil eller overfaldet på gaden (dem afliver vi jo ikke) er meget, meget større. Så det må være pga. at jægerne i danmark savner noget nyt vildt og lidt mere spænde at have hængene på vægge og få lov at udøve deres sygelige dræberinstink på. Sørgeligt !!
Bambi

#8 Re: lad Ulven være!!!

2014-02-15 13:58

#7: -

Nu er det godt nok længe siden 'Gæst' skrev sit indlæg, men ikke desto mindre....

Som jæger og person med forståelse for det danske sprog og den danske natur sidder jeg forbløffet tilbage efter læsning.

Hvis vi lige ser bort fra, at gæsten fortæller os at vi ikke afliver biler eller gader, og forholder os til påstanden om at nogens ønske om at holde ulven ude af Danmark er grundet et ønske om 'nyt vildt og lidt mere spænde at...'.

og så lige lidt rask fordømmelse som 'sygelige dræberinstink'.

Dårligt dansk, dårlige formuleringer, fejlslagen analyse - simpelt hen en fejlslagen persons misforståede skriverier.

Når der argumenters for ulvens indvandring med argumentet at risikoen for angreb fra et dyr, som endnu ikke er indvandret stort set ikke er tilstede er det mere en belysning af skribentens intellekt end et validt indslag i debatten.


Gæst

#9 Re:

2018-02-12 00:25

#4: Lone Landmand -  

Godt gået 

Og hvis du kan fange den levende så fragt den til sjælland de synes jo så godt om dem der.


Gæst

#10

2018-02-23 14:29

Jeg bor tæt på Ulfborg. Min største drøm er, at se dette smukke dyr. Bønder og andre, klager konstant over at hjorte, eller hvad de nu kaldes, ødelægger deres afgrøder. Det kan ulvene afhjælpe. Fåreavlere kan jo ofre et elhegn eller lignende.

Gæst

#11 Re:

2018-04-19 22:59

#4: Lone Landmand -  

Rigtig godt jeg skyder også gerne en ellere flere :)


Gæst

#12 Re:

2018-04-19 23:04

#7: -  

Du kan være ganske rolig, den eller dem bliver aldrig hængt op på vægen. Men gravet så langt ned et sted, hvor der ikke er stor chance for den nogensinde, bliver fundet igen.


Gæst

#13 Re: Re:

2018-04-19 23:05

#6: - Re:  

Det er jo nettop hvad han/hun er!!!!!!