bachelorklage2013

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen bachelorklage2013.


Gæst

#1

2013-04-11 17:36

hahaha lol
Camilla Schou Thomsen

#2 Punkt 12

2013-04-11 18:08

Jeg er personligt glad for at UCL i år har valgt at lægge den mundtlige del som den sidste eksamen, idet at bacheloren for mig logisk bør være den sidste. Desuden mener jeg at det vil være uhensigtsmæssigt at den afsluttende eksamen bliver en intern skriftlig opgave.

Gæst

#3

2013-04-11 20:49

Især har jeg savnet, at man netop havde ét dokument med ALLE informationer, retningslinjer osv. At det, der vedrører bachelor ligger ét sted. Mest af alt, at der er mindst 3 sammenhængende skriveuger efter nytår - hvis man fx først har det fag man vil skrive bachelor i på 4. årgang, så er det umuligt at gå igang med opgaven i august man skal ikke ret langt ind i året før det bliver umuligt at trække de 250 arbejdstimer ud og for mig var det ret umuligt ikke at få stress! Hvis I regner med at skoleferierne er vores skriveuger, så er det ikke rimeligt, da vores børn også skal have ferie og ikke alle har bedsteforældre eller lign! Ja, man kan altid få udsættelse, men det er utilfredsstillende! Kvaliteten ville blive bedre med en skriveuge inden jul og 3 efter jul(så er der heller ikke panik, hvis der er et par sygedage), så man har mulighed for fordybelse uden at skolen behøver at være på bekostning af alt andet (éns børn fx)fra nytår til sommer det sidste halve studieår.

Gæst

#4

2013-04-17 13:05

Jeg er ikke enig i punkt 12