Forlang frie søer
Kontakt forfatteren af dette andragende
Den idiot der har starte det her-
For person der har starte det her gjort til der er flere mennsker der hader landbrugt. og tænk på vis der ikke vil være landbrug i Danmark hvordan vil Danmark så være og hvor meget skulle i så betale for en pakke bolle og Landbrugt er med til at holde danmark oppe. I skal støtte landbrugt istedet for at hade det
Det i siger er så også at man fx. ikke kun må have en kat inedendørs, det er da også forkert!!!! Den bliver den ikke stimoleret, den skal bare ligge i sofaen og hygge nå VI gider og har lyst.
Men vil i så have at de små grise skulle lægges ihjel, af deres mor. Hvordan vil i have det ved at dræbe jeres børn!!!
jeg har haft en girs den gik frit den startede på 13 og dræbte selv 9, fordi den gik fri!!! Men det er jo også meget mere okay det kan jeg godt se.
Men jeg vil ikke afvise at der godt kunne ændres noget.
Re: Re:
Fordi dyrene har det MERE ad helvede til i Kina er det så ok at de bare har det ad helvede til i Danmark ? ak ak
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re:
Det ville hjælpe en del vis vi så ville give mere for kød m.m. Så er det også lidt næmmer at få det genem ført.
Så du men at der ikke er nok landmænd der går på røven fordi det ikke kan løberundt!?!
Øk pris på grisekjørt og øk livskvaliteten til dyrene! Skam!
Hvordan kan slike bønder sove godt om natta?
| This discussion has been closed. |