Støt Road Racing Fredericia.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støt Road Racing Fredericia..


Gæst

#1

2013-02-24 20:58

Jeg støtter op om roadracing her i fredericia fordi at de unge som er brugere af roadracing går op med liv og sjæl .. Kender flere unge som har kørt der og nu kan de så åbenbart ikke køre der mere... Synes man skal støtte op om dette. Så de kan køre dernede igen. For hvad skulle de ellers give sig til. Når de mangler roadracing i sin fritid :)
#2

#2

2013-02-25 18:49

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor vi ikke kan få lov at køre på Fredericia køre teknisk anlæg. Det kan ikke være på grund af larm. Man kan overhovedet ikke høre de små mcer som desuden også kan indregistreres som gade mc. Efterhånden bare det at der er noget med en motor på bliver alt lukket. Hvad skal de unge nu gøre. Skal de bare køre ud på gaderne for at få afreageret.Nej nu må den forfølgelse stoppe. Lad dem nu få noget undervisning på en lukket bane.
RR kører fra byen

#3 Re:

2013-02-26 10:28

#1: -

Kære gæst

Mange tak for din opbakning, din støtte i denne sag.

RR kører fra byen

#4 Re:

2013-02-26 10:33

#2: #2 -

Nej det er ikke kun pga. larm. Men ja det er der også klaget over. En græsslåmaskine larmer mere end de små 80ccm ude på banen, så man burde egentlig afskaffe dem!

Ophørelsen eller lukningen skyldes også at køreteknisk ikke kan opfylde nogle krav som er i miljøgodkendelsen.
(efter min personlige menning måske, fordi man ikke vil? men aner det ikke)

Det er synd at dette er sket i byen, det var et kanon projekt for alle unge mennesker!


Gæst

#5 dette er den officielle fredericia road racing side hvor vi fra bestyrelsen, ledelsen ligger nyt ud

2013-02-28 11:33