Vejlegården ønsker at lovgive imod bedre løn og rettigheder

Mark

#1 Dårlig underskriftindsamling

2012-12-12 20:59

Denne underskrift indsamling kunne godt have været oprettet med en meget bedre tekst end som så. Hvis man er seriøs med underskrift indsamlingen, så vil jeg opfordre til, at man sletter denne og opretter en mere sober underskriftindsamling.
Ole

#2 Ulovlig.

2012-12-12 21:26

Den er også ulovlig man må ikke sværte mennesker til offentligt med påstande, der er løgn og latin
:-)

#3

2012-12-12 21:37

Folketinget og alle arbejdsretseksperter er kommet til samme konklusion. Skal vi politianmelde dem også??
kokken

#4

2012-12-13 10:59

Vejlegårdens sag hander ikke om frit fagforeningsvalg. Konsekvenserne af Vejlegårdens ønsker er, genne loven (dvs. i HELE Danmark), at sikre arbejdsgiverne en situation hvor:
1.Det bliver umuligt for den ansatte, at sige nej til dårligere løn, hvis du gør er du fyret.
2.Det bliver umuligt, for den ansatte, at sige nej til at få frynsegoder forringet, hvis du gør er du fyret.
3.Lønninger generelt kan risikere at falde til østeuropæisk niveau.

Er det cool med dig at være en nikkedukke i hele dit arbejdsliv? Skriv under hvis du er imod.
1) tjek for stavefejl, inden man lægger den online, det her er amatøragtig.
2)hvis man lovgiver gennem folketinget at det kun er 3F der aftaler overenskomster,er man vel ikke meget bedre end diktatur stater, som vil udrydde alle der ikke har samme mening.
3)jo det drejer sig om retten til at vælge frit, at i vil gøre det til noget andet, ændrer ikke på at det stadig er frit at vælge forening...
Morten

#5 Re: Ulovlig.

2012-12-13 13:03

#2: Ole - Ulovlig.

Hvad er det som er ulovligt? Hvem bliver sværtet?

Anti 3Feren

#6 Ikke min underskrift

2012-12-13 18:18

En klovn som prøver at føre sig frem. Der findes jo kun kloveforeninger "Læs Fagforeninger" Sørgeligt at vi er nået dertil, men støt endelig op om 3F før de bliver lukket for deres magtmisbrug.
:-)

#7

2012-12-13 19:37

Hold da op hvor er der mange juridiske modsvar. Meget overbevisende modargumenter som på ingen måde er hjernedøde ;-)
Henning

#8

2012-12-17 09:36

Jeg gentager lige en tidligere kommentar; Denne underskrift indsamling kunne godt have været oprettet med en meget bedre tekst end som så. Hvis man er seriøs med underskrift indsamlingen, så vil jeg opfordre til, at man sletter denne og opretter en ny underskriftindsamling, med bedre tekst. Så tror jeg vi er rigtig mange der gerne vil opreklamere den for alvor.....