Bevar Slagslunde Skole
Kontakt forfatteren af dette andragende
Slagslunde Skole
Anne Marie Caspersen, Ganløse
Re: Slagslunde Skole
#2: Anne marie - Slagslunde Skole
Kære Anne Marie,
Er du ikke sød at sende det du har skrevet her som læserbrev til lokalavisen eller til Frb Amts avis så hurtigt som muligt.
mvh
Søren
Behold Slagslunde skole fordi:
Re: Re: Slagslunde Skole
#3: Søren Ring - Re: Slagslunde Skole
Her er, hvad min datter, Marie Mathilde Fogh skriver på sin facebookside - det er klar tale:
"For søren! Nu vil kommunen igen lukke den folkeskole, hvor jeg og en masse af mine kammerater havde vores primetime barndomsår.
Vi stjal æbler i bondens have, var bange for heksen der boede i buskene på fodboldbanen og gravede os under skolens hegn til friheden. Disse fantastiske øjeblikke er noget alle børn på landet burde have en chance for at opleve.. Landsbyskolerne er guldkorn i det danske samfund, og det er trist at man overhovedet er nået til denne diskussion igen. Hjælp og skriv under. Tak!"
Hilsen Bodil Fogh
Re: Re: Re: Slagslunde Skole
holddeling
Denne løsning vil kræve 12 klasselokaler på Slagslunde Skole. Slagslunde beholder sin dejlige skole, Undervisningen bliver (måske) bedre. Ganløse har en skole. Alle er glade!
Bevar Slagslundeskole
Ikke alene er skolen omdrejningspunkt for byens skoleliv- skolen indholder også klub og sfo.
Og om aften og i weekend - bruges skolen af sportsklubber - både børn og voksne har stor glæde af skolen- og det vil være et kæmpe tab for byen, at miste skolen som samlingssted
#9: Pernille - Bevar Slagslundeskole
Jeg kan kun bakke fuldt ud op,om det er så vigtigt at, Slagslunde Skole bevares, hvis den lukker dør vores lokalsamfund. Vi har problemer med dyr fjernvarme, så hvis vi heller ikke kan tilbyde en skole i vores lokalsamfund, tror jeg det vil være meget svært i fremtiden, at sælge huse i Slagslunde og Buresø. Er det ikke snart på tide, at Buresø området får helårs-status så alle tæller officielt med, samt betaler skat til kommunen. Man kan jo stadigvæk beholde de restrektioner der er, med hensyn til byggeprocent osv. så området ikke bliver ødelagt.
Re: Slagslunde Skole
#2: Anne marie - Slagslunde Skole
Åh nej! Anne Marie caspersens profeti om at et sådant skoleluk skræmmer nye børnefamilier fra at flytte til området omhandler vel bla os....for det varnetop denne skole hun og hendes mand havde fortalt os om og som var en stor positiv del af vores overvejelser om at rykke fra København mod Ganløse egnen. Med uden den tillokkende skole er det klart at tingene vil stå i et noget andet lys.
Re: Re: Slagslunde Skole
#3: Søren Ring - Re: Slagslunde Skole
Hej Søren
Jeg så først din anmodning nu, men det kan du tro jeg vil, jo flere der bestormer dem med læserbreve desto bedre.
Mange forhåbningsfulde hilsner
anne marie caspersen
Slagslunde Skole
Re: Re: Re: Re: Slagslunde Skole
#6: - Re: Re: Re: Slagslunde Skole
Selvfølgelig - god vind.
Nu vil kommunens administration igen lukke to skole i Egedal kommune den ene er Slagslunde Skole
Der kommer en ny underskrift indsamling
Check og FB siden for bevarelse af slagslunde skole
mvh
Søren
Re: Nu vil kommunens administration igen lukke to skole i Egedal kommune den ene er Slagslunde Skole
| This discussion has been closed. |