Pårup - kæmpevindmøller

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Pårup - kæmpevindmøller.


Gæst

#1

2012-05-29 21:25

Vedvarende energi er sund fornuft, men ikke når det går unødigt ud over omgivelserne. Kæmpevindmøller er gode på havet. På land skal der udbygges langt mere med solceller.

Gæst

#2

2012-05-29 21:41

Rigtig dejligt at nogen tager initiativ til at gå imod kommunes planer.

Gæst

#3

2012-05-30 00:53

Jeg går til Yoga på Græstedvejen og er meget glad for dette dejlige og natur smukke fredfyldte sted. Selv har jeg sommerhus med udsigt mod Villingerød Kirke. Forstår at
man også overvejer at opstille vindmøller der trods det at Rusland er et fredet område ...

Gæst

#4

2012-05-30 14:14

Det er trist at naturen skal ødelægges for at tækkes nogle Københavnere på Rådhuset, til skade for dyr, mennesker og - desværre også ejendomspriserne i vores delo af Kongernes Nordsjælland.

Gæst

#5

2012-05-30 22:43

Godt at nogen tager affære
Gæst 6

#6

2012-06-01 13:45

Så store møller skal stå i havet. Afsæt i stedet en mark til solceller. Ligesom de har gjort i Hillerød.

Gæst

#7

2012-06-05 23:10

Jeg vil meget gerne se møller på havet fra kysten ved Gilleleje. Men at placere den slags møller på land og placere dem, hvor der både ødelægger natur (trækfugle rute og naturen generelt) og så på et sted, hvor det ikke blæser mere end det gør, det vil være helt tåbeligt. Nej, placer møllerne ud for Gillelejes kyst, det er langt, langt bedre
Hans

#8 Re:

2012-06-27 15:08

#7: -

Kan ikke være mere enig! Det projekt skal stoppes øjeblikkeligt!

 

Hatten af for jer der tager initiativ.

 

På vegne af alle, tak.


Gæst

#9

2012-07-26 16:02

godt initiativ!en god ide ville være ,at bede nuværende "rådsmedlemmer"om at udskyde et sådant vigtig emne til efter et nyvalg til kommune.Thi så vil et representativt demokrati være fungerende.
m.v.H. steen rasmussen

Gæst

#10

2012-08-06 09:15

Som ornitolog kan jeg kun se at projektet vil være en klar forringelse af de unikke naturoplevelser af trækfugle man kan få i området. Vindmøller distraherer og ødelægger derved oplevelsen af fugle i landskabet -selv på meget lang afstand er der en negativ effekt. Jvf vindmøllen i Skagen.

Gæst

#11

2012-08-07 01:49

fuldstændig hul i hovedet, at ødelægge fugleliv, og skøn natur, med vindmøller der burde stå på havet!!!!!!!!!!!!!!
Marie

#12

2012-11-03 15:38

Jeg har boet i jeres område. Trist hvis det bliver ødelagt. Jeg ville aldrig flytte til - eller tilbage til - et område med kæmpevindmøller.
Jeg har netop lavet en landunderskriftindsamling imod kæmpevindmøller på landjorden - se den her på kanalen, den hedder 1 million nej og handler om at gå til EU Parlamentet med krav om at vores energipolitik bliver i overensstemmelse med befolkningen ønsker om at kunne bo og leve i fred for larm og naturødelæggelser. Støt 1million nej med din underskrift!
Thøger Pauli
Gæst

#13 Også på Djursland

2013-06-13 14:08

Selvom jeg ikke bor i området, så kender vi det fra Djursland, hvor man også vil ødelægge et stort naturskønt område i Elløv Enge nær Rønde.
Til søs med møllerne!


Gæst

#14

2014-07-03 14:13

Vindmøller bør ALDRIG opsættes i bymæssig bebyggelse de bør stå ude i vandet.