Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!).

Per

#1026 Så Knep mig dog

2014-03-12 10:36

Es macht mich geil

Gæst

#1027

2014-03-13 17:01

jeg synes det er noget svineri med dyresex det SKAL bare stoppes NU!!!!!
Hva helvede er der galt med folk??!!?

#1028 Re: ok?

2014-03-14 20:33

#6: Boing - ok?

Du har fuldstændig ret i, at man ikke bare skal følge med flowet, men der stopper det med, at du har ret også.

Uanset hvilke øjne man ser på det med, er det unaturligt og umoralsk - uetisk og en helvedes masse andre dyre ord.

Du nævner han hunden der bare ser "glad" ud efter at have fået lettet trykket. Måske, men hva nu når det ikke kun er hunden der får "lettet trykket"? Hvad så med de mange tusinde hunde (tæver + han hunde), der hvert år bliver behandlet for seksuelt misbrug? Her snakker vi om ødelagte/sprængte analmuskler, dybe vaginale sår og indre blødninger! Tror du de ser "glade" ud efter sådanne behandlinger??!?? 
Og det er ikke kun hunde, men en lang række andre dyr det går ud over også...

Jeg synes at det er dybt tragisk, at vi i et land der rent faktisk har en dyrevelfærds minister ser dette, og at det ikke er blevet forbudt for lang tid siden! 
De fleste dyrlæger sammenligner seksuelt misbrug af et dyr, med voldtægt af retarderede.... - Men det synes du vel også er i orden hvis de smiler bagefter?
FØJ FOR SATAN!!!

Plyssen

#1029 Om at forbyde dyresex

2014-03-15 16:44

Jeg kan se, at kommentarerne her er af ældre dato her, men jeg går ud fra, at underskriftindsamlingen stadig må være aktuel.

Underskrevet og delt.

Jeg har faktisk tilbage siden 2008 været involveret i kampagner for, at der kunne komme et forbud mod sex med dyr, så det gør det bare endnu mere trist, at det stadig ikke er blevet forbudt, at politikerne stadig vælger at negligere det......at der ikke bliver gjort noget mere effektivt for at stoppe disse modbydelige overgreb på dyr.
Plyssen
Gæst

#1030 #1029

2014-03-15 16:53

Okay, jeg opdagede så lige, at der var/er kommet nye/nyere kommentarer her siden 2012 ;-)

Gæst

#1031

2014-03-16 13:39

zoofili er det mest modbydelige, der findes

Gæst

#1032 For menneskenes skyld! (Også).

2014-03-17 18:30

Skønt denne underskriftindsamling sandsynligvis er vigtig, er det dog typisk (synes jeg), at den får mange flere underskrifter end f.eks. denne, der handler utvetydigt om beskyttelse af mennesker: http://www.skrivunder.net/nej_tak_til_lovliggorelse_af_kons_abort_i_danmark

Jeg må indrømme, at jeg synes, den (måske - jeg har ærlig talt ikke tænkt over det før - har forsøgt ikke at tænke på emnet overhovedet) allervigtigste grund til at gøre zoofili ulovligt, er at beskytte menneskene, som jeg sætter over dyrene, imod noget, som er skadeligt for menneskene, uværdigt for menneskene, en synd (hvis folk ved, hvad det ord betyder). Men forbydes det, vil dyrene jo også få gavn af det, hvis man mener, de har det (og hvis et forbud afholder nogen fra at gøre det) - og det er da en win-win situation!

Der er måske mange i dag, der vil finde mit synspunkt forkert, da en udbredt holdning er, at man må gøre, lige som man vil, så længe det ikke "går ud over uskyldige", og at ingen har ret til at mene, at noget i øvrigt er principielt forkert og afholde andre fra at gøre det - hvis det altså ikke går ud over nogen, der ikke selv indvilger. Derfor er min fordom, at de fleste skriver under her af hensyn til dyrene, som det vistnok også er populært at synes, "det er synd for", men jeg skriver altså under primært af hensyn til menneskene. Jeg skal indrømme, at jeg ikke har læst alle 1031 kommentarer, så jeg kan selvfølgelig tage fejl, men kan dog se, at hele underskriftindsamlingen er lagt an på, at det er dyremishandling.

Citat fra forsiden: "Vurderingen af, om vi finder det etisk acceptabelt at bruge dyr til sex, vil afhænge af vores baggrund og værdier, især af vores menneskesyn, dyresyn og natursyn. Om vi har et antropocentrisk (menneskecentreret) livssyn med mennesket i centrum hævet over dyrene og naturen, der primært opfattes som et instrument/redskab til at opfylde menneskers behov, og som værdsættes herudfra...".

Jeg må sige, at man kan have et livssyn "med mennesket i centrum hævet over dyrene og naturen etc.", i hvert fald i en hvis forstand hævet over dyrene og alligevel være imod zoofili. Man kan jo have et livssyn med GUD i centrum (teocentrisk livssyn), og en opfattelse af menneskene som en helt særlig skabning blandt de andre ("skabt i GUDS billede"), og med opgaven at herske over naturen (1. Mosebog kapitel 1, vers 27-28). Men en god hersker er jo en retfærdig og tjenende herre (tænk bare på Jesus som GUDS udtrykte billede).

Hm, nu blev det alligvel lidt længere, end jeg havde tænkt mig...


Gæst

#1033

2014-03-21 12:45

Det er uacceptabelt at man må ha sex med dyr. Forbyd det NU!!!

Gæst

#1034

2014-03-23 21:29

dejligt der er nogle der tager affære

Gæst

#1035

2014-03-26 12:56

Det er simpelthen ulækkert at mennesker forgriber sig på dyr. De kan jo, som det også skrives, ikke sige nej eller sige fra. Fy for ......

Gæst

#1036

2014-03-27 01:37

Overvejende er det da negativt under alle omstændigheder, og hvis man har set et billede af en middelstor hund udmattet liggende i en skammelig forhutlet og vandrygtet tilstand efter gentagne voldtægter så må man sige 100% fra og i det hele taget!

Gæst

#1037

2014-03-27 16:28

Synes ikke det kan være rigtigt at man kan have sex med ens dyr det er uacceptabelt!
Stewie

#1038 Re:

2014-03-27 23:29

#1037: -

Så du mener måske, at forandring fryder?

Det er sgu' da også forkert at ha' sex med forskellige dyr...

Eller hur?

Mvh Stewie

Markus

#1039 Re: ok?

2014-03-28 19:07

#6: Boing - ok?

Der var også tønder pigerne der blev så forvrænget i deres livscyklus at de har fået varrigt mén. Er det okay, at de fremover ikke har forstået meningen med hvad samleje, sex og nydelse egentlig er? - en hund er et at verdens klogeste dyr. Det er sågar bevist at den kan lide overlast af det. Så fortsæt du bare din indesnævret tankegang, men hold resten af verden ude af den.


Gæst

#1040

2014-03-31 00:19

Hold kæft. Det for dårligt af os danskere. Alle mener vi er sådan et godt og frit land. Undskyld mig, men er det ikke ulovligt at være direkte racistisk i Danmark?! Så syntes jeg fanme det er for dårligt at det er lovligt med zoofili. Det er racistisk overfor dyrene at vi ser dem som så ligegyldige at de skal tvinges til sex! Dyr kan ikke selv sige fra! Så jeg mener dybt og alvorligt at der skal laves en streng lov for dette! Jeg forstår ærlig talt ikke at vi mennesker kan være så onde og ligeglade, at flertallet af os er totalt ligeglade med om det er lovligt med zoofili eller ej! Mand jer forhelvede op og brug hjertet istedet for hvad det er i ellers bruger!!
Herbert

#1041 SVINERI!!!!

2014-04-04 01:50

Nu må det altså stoppe!!!

Forbyd ALLE FORMER FOR SEX!!!
Her kan man se, hvad selv det mest uskyldige fører til....
KLIK IKKE PÅ LINKET!!!!
http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/pludselig-tager-nusseriet-en-uventet-drejning





Gæst

#1042 сексе

2014-04-04 15:12

Brian

#1043 Re: VOV!!

2014-04-04 15:50

#41: -

Det er sgu' da en dårlig form for argumentation!

Du kan da både gå på alle fire, sige "vov" og spise af en hundeskål, eller hur?

Mvh fra Brian

MaM

 

Mr. Herbert

#1044 Re: Så Knep mig dog

2014-04-04 15:54


Gæst

#1045

2014-04-04 19:43

#1031: -

Så har du aldrig hørt Medina!

Horse nsianeren

#1046 Bare en holdning..

2014-04-04 22:08

Har grimme fattige mennesker ikke ret til sex? :) Der er jo talrige dokumenterede eksempler på at dyr agerer nøjagtigt som mennesker med disse tendenser.. Så eksempelvis (fordi jeg ikke ku finde noget bedre i tv) rudetube på zulu, hvor en mand med fyldt tarm benytter en nærliggende mark til deponi og blir under akten overrumplet og forsøgt voldtaget af en mellemstor insisterende hest. Skal den så i fængsel? :) Eller aflives!? NEJ!! Jeg mener så længe dyret med al tydelighed ikke lider overlast, så lad dog "lucky" luke og jolly jumper hygge sig hvis de vil det. Ka sq ikk bringe mit pis i kog medmindre der er tale om overlast. Dyret skal nok kæmpe imod hvis "lysten" ikke er der.

Horse nsianeren

#1047 Re:

2014-04-04 22:23

#1036: -

Så hold dog op med at fotografere din hund efter dine utallige voldtægter af den. Det ville jeg da heller ikk bryde mig om.. :) For du kan vel kun være så skråsikker på det er en VOLDTAGET hund du har set billede af, hvis din egen hånd har ført kameraet? Lidt at tænke over... Hvorfor kigger man på den slags billeder? Lidt mere at tænke over...

Når det er sagt, stop dyremishandling! ! (Ta en hest, den kan ta en voksen mands arm uden at blinke og gider den ikke, sparker den dig væk) ;)


Gæst

#1048

2014-04-10 12:47

Det er ligeså sygt som Pædofili

Gæst

#1049

2014-04-10 12:59

SYGE MENNESKER DER GØR DEN SLAGS, hvis i er for grimme til en kvinde gider ha jer, så køb en der kan pustes op.......

Gæst

#1050

2014-04-10 22:02

Det er totalt dyreplageri og det er klamt