Afskaf forbud imod køb og salg af nikotin i ejuice i Danmark!


Gæst

#1

2012-01-20 20:07

Nikotinen i velsmagende ejuice kan med stor succes mg nedtrappes, så man væsentligt lettere kan komme helt ud af sin tobaks nikotin afhængighed, så forbud mod nikotin i ejuice er urimeligt nærmest uanstændigt vs. et tobaks produkt man blive afhængig af og desværre ikke lige så let, kan nedtrappe nikotin indholdet med.
*HVERT ET ecig-SUG vs. et tobak-SUG er en SUCCES*
DampJens

#2

2012-01-20 20:25

Nok et forbud besluttet ud fra økonomiske interesser, frem for sund fornuft.
DampJens

#3

2012-01-20 20:36

E-cig damping er et ret god alternativ til tobak, for du skal ikke male dine gule vægge så tit eller vaske tobaks tjære af dine vinduer, og din hund får det bedre.

Gæst

#4

2012-01-21 02:12

Det er KOMPLET åndsvagt og selvmodsigende at staten gør ALT hvad de kan for at gøre rygning forbudt alle steder og smider millioner i reklamekampagner for rygestop, og så samtidig spænder ben for en mulighed for at skrotte tusindvis af giftstoffer meget nemt!
Lugter LANGT væk af at staten både vil spare penge på kræft behandling OG tjene milliarder til statskassen på smøgerne samtidig! Det er jo TOTALT til grin?
Frigør ejuice i DK!

#5 Diskussionen fortsætter...

2012-01-23 02:06

Fuldstændig enig med alle indlæg. Diskussionen fortsætter på det dejlige community. Deltag i diskussionen her:
http://ecig-forum.dk/vbulletin/showthread.php?6171-Afskaf-forbud-imod-k%F8b-og-salg-af-nikotin-i-ejuice-e-v%E6ske-e-liquid-i-Danmark!

Gæst

#6

2012-01-24 17:03

Nok mest korrekt at tilføje til enigheden om frigørelse af ejuice,
at vi står overfor en etableret tobaks industri, en etableret afgift,
Kræftens bekæmpelse og nikotin plastre, der alle som en ikke vil
kendes ved os e-dampere, og ligesom føler det er deres domæne område.
Så de står altså på spring til helt at forbyde elektriske damp med lidt
smag, så et godt råd til Bjarke fra Danmarks første, største og bedste
ecig-forum, er at sikre at branchen er anstændigt CVR registreret og
alle forhandlere overholder dansk virksomheds lovgivning, for ellers
har vi ikke en chance for at komme igennem med noget som helst.
#6 fra før

#7

2012-01-24 18:06

Der er altid græsrødder der kommer op med noget helt uventet når det brænder på,
men det kan vi ikke hvis branchen ikke er 100% stueren, altså ud ad klappen med
Karl-smart forretningsmændene, der altid løber foran og skummer i en ny branche,
der ikke er ordentligt forhandler forenings etableret endnu. Så shop kun på CVR
registreret webshops, for det er os selv vi snyder i længden, og spild af tid at
skrive under på noget som helst, hvis dette aspekt ikke også kommer med i spil i
denne underskrift "efter" debat.

#6 og 7 fra før

#8

2012-01-24 21:37

5 STORE ***** til initiativtager til denne underskrift indsamling(ejuicedamper),
og bare opmuntre dig til at klø på med det, for her udenfor forummet handler det
det altså 100% om at få nikotin e-juice "afgift" legaliseret, og med det anerkendt
på lige fod med cigaretter, det er da logik for burhøns for ellers giver det da
ikke mening, at kæmpe for at få afskaffet det forbud mok nikotin i e-juice, vel!
Så skriv også lidt herude ejuicedamper, for vi er mange herude der er positive
overfor at få branchen løftet op på et lidt mere CVR registreret legal plan.
Jens Lerdorf (Langeland)

#9 Herude er diskussionen forbi..

2012-01-24 22:08

Men ligefrem at cracke en CVR etik forhandler rating ind på forummernes
ini.php parametre, vil nok være at gå for vidt, men Erik skal passe på.
Så endnu engang ejuicedamper, flot initiativ og du har åbnet ballet.
moms-manden

#10 KNALD DEM

2012-01-25 07:59

Prøv at google "a pink mule" hvis du vide hvad det er Erik og de
ulovlige uregistrerede dampshops står for, og hvorfor de modsiger
sig selv, så det er lidt synd for de lovlige CVR registeret dampshop,
at det er snydetampene der dominerer inde på de forummer.

Gæst

#11

2012-01-25 08:43

Her er beviset, med billed og det hele:
http://ecig-forum.dk/vbulletin/showthread.php?6105-Hvordan-fyldes-en-artig-tank-uden-spild!/page4
hvis der tilfældigvis er nogle fra Skat.dk der læser det her.
dansk design/arbejdspladser

#12 Tak for inspiration ejuicedamper

2012-01-25 10:46

Konklusion: En neutral CVR rating der popper op lige inde
en SLL webshop betaling, er ikke en dum ide.
Rødt blik: Shop ej her, firmaet er ikke registreret.
Gult blink: Shop med forbehold, reklamation bekostelig.
Grønt blik: Shop trygt her, firmaet er CVR registreret.
Så er den potte ude, for selvfølgelig er der ingen webshop
der er interesseret i at det blinker rødt på deres site,
og så slipper vi for at skulle lovgive ude på det dyrebare
"frie" World Wide Web.

Gæst

#13 Re: hvem tjener på det ??

2012-02-28 20:46

#4: -

jeg kan godt fortælle dig hvem der tjener på det her, det gør apotekerne, de vil ikke have konkurrence, tænk på hvad de

sælger af vare med nikotin, det er lidt sjovt, at det er lægemiddelstyrelsen der lukker forhandlerne ned i danmark.

Hvor mange millioner tror du apoteker bruger på hotel ophold og dyre rejser og gourmet mad. Hvem tror du det er,

der er med på alle de her ting, ja godt gættet, LÆGER selvfølgelig. Og hvad tror du de snakker om når de er på et

dyrt hotel og drikker conjak og nyder varmen, man kan kun sige godt gået til apotekerne, det er lykkedes dem at stoppe alt

salg i Danmark, men i resten af EU er apotekerne ikke så dygtige, for der er det lovligt.

 

Anonymos

#14 Jeg vil ikke skrive under

2012-03-10 14:03

for i det øjeblik det bliver lovligt i Danmark bliver det brandbeskattet omgående lige som tobak.
I stedet vil jeg fortsætte min stille dampning, som jeg har gjort i de sidste 3 år, og fortsætte med at købe billig e-juice og e-cigaretter i England til ca. halv pris af hvad tobak koster i DK.

Gæst

#15 Re: Jeg vil ikke skrive under

2012-03-12 20:40

#14: Anonymos - Jeg vil ikke skrive under

Det er nok ikke så gennemtænkt. Hvis du intet gør, lukker salget i EU. I øvrigt en lidt trist holdning, at din nabo skal dø af lungekræft så du kan spare.


Gæst

#16 Re: Re: Jeg vil ikke skrive under

2012-03-13 11:56

#15: - Re: Jeg vil ikke skrive under

Hvorfor skulle salget lukke i EU?

I øvrigt står det min nabo frit for selv at købe sin e-liquid hvor han/hun finder det billigstbedst

Eddie
Gæst

#17

2012-03-16 19:06

Nu må hykleriet og dobbeltmoralen snart stoppe. Her prøver en masse mennesker at gøre noget der er meget mindre skadeligt end at ryge rigtige cigaretter og straks kommer formynderiet og siger fy, næ, nej. Der var engang hvor Danmark var et foregangsland, nu er vi et forbudsland hvor det altid er mindste fællesnævner der skal sætte grænsen for vores frihed til selv at vælge...


Gæst

#18 Re: Re: Re: Jeg vil ikke skrive under

2012-04-11 23:51

#16: - Re: Re: Jeg vil ikke skrive under

Fordi det ikke bare er noget der sker i Danmark. Det er en EU sag, hvor du kan gøre en forskel i Danmark.


Gæst

#19

2012-05-17 22:33

det er mærkeligt at nicorette,kan få lov til at sælge deres produkter i danmark, det er tankevækende.

Gæst

#20

2012-05-20 20:03

Man har nok let ved at sige det er for at staten samtidig vil tjene penge på afgiften på cigaretter men tror dog ikke det er tilfældet da ryger patienter koster en god slat også.
Det jeg tror er galt, er det gode gamle bureaukrati som gør denne sag så langsommelig. Væsken er i sig selv ret farlig og der skal laves et hav af regelsæt osv. før de vil lade denne væske stå fremme på danske hylder.

Gæst

#21

2012-05-22 02:03

Det jo helt ude i hampen at det ikke er lovligt, da det 100% er et bedere alternativ for rygerne..
Jeg ryger selv på en E-cig og er selv stoppet med normale smøger (analog smøger) efter at have røget mellem 30-40 smøger om dagen i godt 15år. Jeg er gået over til de fine digitale udgaver. både min fam og venner siger man stinker ikke længer af et askebære.
Jeg kan kun se det gode i at folk kviter smøgerne og begynder at dampe, både for deres ejen skyld og deres omgivelser.

Gæst

#22

2012-05-25 20:14

nej nej hvor er det lamt at forbyde noget som er mere skadeligt kom flere underskrifter

Gæst

#23

2012-05-25 20:14

buhhhh

Gæst

#24

2012-05-25 20:15

føj danmark