Særlige tilfælde ved gul testscore i national ordblindetest

Særlige tilfælde ved gul testscore i national ordblindetest / Beskeder / Særlige tilfælde ved gul testscore i national ordblindetest / Kommentarer


Gæst

#1

2021-06-07 20:32

I giver den bare max gas

Gæst

#2

2021-06-07 21:19

Spændende om det kan hjælpe de gule elever på sigt?😊

Gæst

#3

2021-06-08 06:33

Kære Annette og arbejdsgruppe, Det lyder godt med dialog - og måske den vej komme frem til mere holdbare løsninger omkring denne vigtige problemstilling. God kamp frem. Vi glæder os til at følge jer. Vh

Gæst

#4

2021-06-08 07:54

Der bør i det mindste være en second opinion for de børn, der havner i det gule områder. Der bør også tages flere test end den nationale. Evt. Testbatteriet. Måske kunne der udarbejdes en ny, som kunne komme tættere på de elever, der havner i det gule felt. Jeg synes, det er uanstændigt over for de elever, som så bliver efterladt på perronen, og står alene med sin udfordring - de fleste vil blive opgivende og skoletrætte. I forvejen har vi mange elever i Danmark udfylder tomme sæder. De udvikler angst og skolevægring og mister troen og håbet i forhold til fremtiden. Mens jeg arbejdede, som lærer/ læsekonsulent, husker jeg, der var en undersøgelse vedr. kriminalitet og indsatte i fængsel, som viste at en stor procent havde ordblindeudfordringer. Godt der er nogen der arbejder for de gule. Tak for det. Med venlig hilsen Hanne Sigvardsen



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...