Underskriftindsamling for bevarelse af Lokalplan 179 Veddelev Landsby

Underskriftindsamling for bevarelse af Lokalplan 179 Veddelev Landsby / Beskeder / Lokalplanen "forsvaret" endnu en gang / Kommentarer


Gæst

#1

2021-03-11 16:43

Tak fordi i følger det så tæt Andreas - ! Kan vi gøre noget ud over at dele og underskrive, så må du sige til. Måske skal vi invitere nogle lokalpolitikere på kaffe ? Mh Mette. Veddelev Bygade 73b

Gæst

#2

2021-03-11 18:18

Hej Andreas Jeg deler frustrationen og vil gerne dele, men jeg forstår ikke, hvordan det fungerer med selve underskriftsindsamlingen ... Ninna
Andreas Brandrup Elkjær
Underskriftindsamleren

#3 Re:

2021-03-16 08:08

#1: -  

 Hej Mette.

Tak for din besked - ser den først nu. Der er helt sikkert behov for at invitere politikerne på kaffe - for nogens vedkommende igen. Jeg ved også, at Palle er i snak med Bo om jeres boligkonstruktion, hvor Klostergårdens matrikel er delt op i to boliger - som eksempel på, at det godt kan lade gøre inden for den nuværende lokalplan. Hvis du har tid til en snak, må du endelig banke på her når du kommer forbi næste gang, for jeg vil gerne høre mere om, hvordan det fungerer, og hvordan det er lykkedes jer at få det godkendt. Vh Andreas

Andreas Brandrup Elkjær
Underskriftindsamleren

#4 Re:

2021-03-16 08:16

#2: -  

 Hej Nina.

Underskriftindsamlingen understøtter landsbyens argument om, at vi ønsker at bevare vores lokalplan. Vi referer til den i vores dialog med politikere og forvaltning, så jo flere underskrifter og argumenter, des bedre. Hvis du har problemer med at komme frem til siden, hvor du kan skrive under kan du prøve at klikke på dette LINK

I højre side kan du udfylde navn, eventuelt adresse og begrundelse for, at du skriver under.

Hvis ikke det lykkes, er du velkommen til at ringe.

Vh Andreas B Elkjær, 61308020




Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...