Vejledende folkeafstemning i Københavns Kommune om byggerier på Amager Fælled og Stejlepladsen
Demonstration den 11. marts
Og der tales om et grønnere Danmark.
Hvornår har hovedstaden ikke været en del af Danmark?
This comment has been removed by the person who wrote it.
😢😢😢😡😡😡😡😡
Amager fælled
Godt gået. Giv dem modstand i vildskab. Bygherre har ingen hæmninger når det lugter af guld.
Byggeri
Jeg forstår ikke hvorfor de bliver ved at bygge nyt, især ikke når mange mennesker (familier) flytter ud af byerne.så må der da blive ledige lejligheder.
Re: Ulovlig start uden godkendelse.
Dårlig valgt dag
Den 11. marts afholdes der stor genåbningsfest for Danmark på Christiansborgs slotsplads, Thorvaldsens Plads og Højbro Plads, så jeg tænker at mange deltager dér og derfor ikke kan komme til jeres demo.
Bevar Amager Fælled
Bevar Amager Fælled for Dyrenes, København, beboer fra nær og fjern,
Bevar området som det var, indden. DANHOSTEL måtte lukke . for os fra Jylland som bruger landets bedste DANHOSTEL med fri parkering, når vi besøger vores familie i KBH.
Bevar DANHOSTEL Håndværkere som Københavnerne ikke kan undvære når der skal bygges.. og der rekvireres udenbys håndværkere, som bliver nød til at have et bill7gt men mega godt sted at overnatte imens man arbejder for københavnere..
Bevar naturen for naturen skyld.
Hvad med at få Spiegelhauer på operation X til at kikke forbi de ulovlige klapjagter med Hunde , entreprenør som starter for de herre undersøgelser er slut..
Re:
Helt rigtig skrevet, selvom man bor i Kbh. så er der brug for frirum- De boliger der bygges nu er kun for pengenes skyld, og ingen alm. mennesker har råd til at bo der. Der er ikke mulighed for at parkere cykler/biler eller andet, (nogle kan dog købe en P-plads i kælder for 200 - 400.000 kr??.
Ser vi på de boliger der blev opførst i 20 erne og 30 erne, så lå disse langs en vej hele vejen rundt og var på 3 - 5 etager, her var der en stor gård midten, hvor der var cykelskure, tørrestativer og børnene kunne lege i fred og ro, og i dag er der borde og bænke samt mulighed for at grille m. v. Dengang tænkte man på beboerne, hvilket man ikke gør idag. Og dengang var der mulighed for at stille cyklen udenfor når man kom på besøg, der var et bredt fortov og ofte træer m. v., og der var plads til parkering af biler m. v. Men sådan er det ikke i dag. Her tænker man ikke på dem der skal leve der.
Mit Amager jeg er vokset op på skal ikke ødelægges. Som barn legede jeg på fælden og set lossepladsen blevet forvandlet til natur igen for at blive jævnet igen, og lave ny vej og hvad med Kongelunden mv skal alt klistre til med beton. Jeg græder i mit indre over se det bliver ødelagt
Svineri at påbegynde før tid inden udløb.
Ulovlig start uden godkendelse.
Anmeld Bygherrerne / firma, til politiet, for ulovlig igengsættelse.