Giv danskere med ejendom i Sverige lov til indrejse nu.

Giv danskere med ejendom i Sverige lov til indrejse nu. / Beskeder / Underskrifterne fra danskere med ejendom i Sverige fortsætter med at komme ind. / Kommentarer


Gæst

#1

2021-02-25 12:20

Jeg syntes du misbruger denne platform, når det du vil er, at komme i bestyrelsen i Danske Torpare.

Gæst

#3

2021-02-25 13:03

Jeg tilslutter mig 100 prc din underskriftsindsamling og håber på snarlig genoplukning for torpare.

 


Gæst

#4

2021-02-25 14:38

Tak for din indsats Niklaus! Problematiken bliver sat yderligere på spidsen når man erfarer at det kun er Danske EU-borgere der nægtes adgang med en Negativ test😳
Niklaus

#5 Re: svar til gæst 1 kommentar

2021-02-25 17:45

#1: -  

 Tak for din kommentar. Kender ikke dit navn

Jeg kan entydigt oplyse, at min lyst til at forsøge at blive valgt til bestyrelsen, er kommet som følge af denne sag og således ikke som du antyder, at sagen bruges til at blive valgt. 

Systemet opfordrer iøvrigt underskriftsadministratorer til at orientere, så det er hermed gjort.

Jeg håber det fører til at flere deler underskriftlinket, for det er faktisk temmelig svært at få underskriftlinket delt på de Facebooksider der ellers har samlet over 10.000 ødegårdsejere tilsammen

 


Gæst

#6

2021-02-26 07:12

Godt initiativ 👏Vi har hus ved Ljungby, men er ikke medlemmer af Danske Torpere, så vi kan desværre ikke stemme. Men, det er uden tvivl godt med 'nyt blod'. PS... En anden ting, der efterhånden virker ret belastende er, at admin for torper-grupper på Facebook slår kommentarer fra på en gevaldig stor del af de opslag, der bliver lavet... altså efter, at selvsamme har skullet godkende et indsendt opslag først. Efterhånden overveje jeg, om jeg skal melde mig ud af den gruppe🤔Nå, det var bare et lille øf🙃 Bedste hilsner Jannie
NiKlaus Sonne

Underskriftindsamleren

#7 Re: kommentarmuligheder i Torpargruppen Uofficiel

2021-03-07 08:38

#6: -  Jeg har selv den samme forundring og har haft både skriftlig og telefonisk dialog med administrator Helle om udfordringen. Helle forsvarer sig med, at dialogtråden ofte bliver meget voldsom og uforsonlig og at hun derfor spærrer for en accelereret negativ dialog. Det argument har hun egentlig både min og sikkert også mange andres støtte til.

Det rigtigste ville dog være, at skribenterne bliver spærret, hvilket gruppe administratoren har forskellige FB værktøjer til. F.eks. kan et gruppemedlem SNOZES, enten i en tråd, i hele gruppen i 30 dage m.m.-men ingen af disse "våben" bruges mod skærmkrigerne. Jeg har også spurgt hende direkte om ikke hun ville dele administrations rettighederne ud på nogle flere, hvilket blev besvaret med et stort NEJTAK. Så det løses først, når hønen kommer før æget

 




Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...