Nej tak til boliger og aktivitetspark på Engvej, Dragør

Nej tak til boliger og aktivitetspark på Engvej, Dragør / Beskeder / Politikerne tromler videre / Kommentarer


Gæst

#1

2020-12-09 07:37

Hej Knud, Jeg har skrevet dette til Peter Læssøe: ___ Hej Peter, Håber alt er godt hos dig. Jeg er med i en gruppe, som samler underskrifter ift. boliger på Engvej. Se link: https://www.skrivunder.net/a/273814 Det bliver noteret, at økonomiudvalgets møde i morgen har "ingen bemærkninger" til kommunikation/høring. Der er indsamlet mere end 1000 underskrifter, så det mener vi kommunalbestyrelsen bør forholde sig til. Hiv gerne fat i mig hvis du har brug for noget herfra. Tak! Ha' en god dag! Rasmus ___

Gæst

#2

2020-12-09 08:37

Ja utroligt som de tromler videre. Vi må bare blive ved
Knud Berggreen
Underskriftindsamleren

#3 Re:

2020-12-09 09:14

#1: -  

Super :)


Gæst

#4 Re: Re:

2020-12-09 14:19

#3: Knud Berggreen - Re:  

Hej Knud - Peter Læssøe har svaret mig: 

Hej Rasmus - tak for din besked. Hele kommunalbestyrelsen er bekendt med underskriftsindsamlingen og det er i det lys, at du/I skal se "ingen bemærkninger". Alle partier kender til de mange divergerende meninger, der er om bl.a. Engvejsarealet. Vi stiller naturligvis altid op til en diskussion/drøftelse, hvis I er intereseret i det. I er velkommen til at komme forbi i nr. 14 til en kop kaffe / bh Peter

Hvis der er nogen der er interesseret, tager jeg gerne med til møde med Peter (hans reference til "nr. 14" er hjemmeadresssen).

Mvh,

Rasmus 




Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...