Ja til RAB-registreringen.Ja til forskning i komplementær behandling.

Ja til RAB-registreringen.Ja til forskning i komplementær behandling. / Beskeder / Bevaring af RAB-registreringen / Kommentarer


Gæst

#1

2020-11-10 06:55

Jeg har delt på FB

Gæst

#2

2020-11-10 08:15

Kære Mette, jeg har prøvet at kontakte dig flere gange, nu prøver jeg lige igen. Jeg har selv arbejdet i 15 år som behandler. Tak for dit engagement omkring RAB ordningen, jeg vil rigtig gerne bakke op om bevarelsen af denne. Tænker dog det ville have større gennemslagskraft at prøve at lave et borgerforslag, så vi får det op på et politisk højere plan. Hvis du eller andre du kender har mod på det, stiller meget gerne op også, så vi i fællesskab en gang for alle kan få sat fokus på at alternativ behandling er kommet for at blive og at det ikke behøver være en trussel mod det etablerede system men tværtom gavner både befolkning og ventetid i det offentlige, hvilket i sidste ende giver besparelser i statsøkonomien. Håber meget du ser denne besked. Du kan kontakte mig på min private mail susanne_henrichsen@hotmail.com eller på tlf :50527574

Gæst

#3

2020-11-10 08:30

Jeg har delt på Facebook

Gæst

#4

2020-11-10 12:22

Vær sød ikke at skrive mere. Jeg har delt og nu bliver det efterhånden for meget.



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...