Folkepensionisterne svigtes af Folketinget. Støt Underskriftsindsamlingen!

Folkepensionisterne svigtes af Folketinget. Støt Underskriftsindsamlingen! / Beskeder / Hej derude! / Kommentarer


Gæst

#1

2018-11-03 08:16

Tonen på FB siden har udviklet sig til at være grov, hadefuld og racistisk efter et delt indlæg om støtte til kvinder fra ikke vestlige lande. Som tovholder og initiativtager burde du/i have stoppet dette, før det eskalerede. Jeg vil ikke være en del af denne hadegruppe, som bare lader trykket gå nedad, og har derfor forladt gruppen.

Gæst

#2

2018-11-03 08:22

Jeg er så enig -

Gæst

#3

2018-11-03 09:19

godt at du har kræfterne til at kæmpe for vores fælles sag

Gæst

#4

2018-11-03 09:25

Husk også at fjerne gensidig forsørgelsespligt for førtidspensionister og folkepensionister.

Gæst

#5

2018-11-03 11:17

Dejligt hvis der endelig kommer noget positivt, tandlægeregningen burde osse være på linje med læge flygtninge skal IKKE hoste op med pende nej den bliver sendt direkte til deres kommune, men vi pensionister må spare og betale af den fattigdoms pension så jeg krydser fingre for en fohøjelse.

Gæst

#6

2018-11-03 12:29

Det er jo ikke kun folkepensionisterne. Jeg får som førtidspensionist 9000 kr. brutto. 6200 netto. Ingen boligsikring, børnepenge, medicintilskud osv. osv.

Gæst

#7

2018-11-03 13:37

Underskrevet og delt

Gæst

#8

2018-11-04 07:11

Jeg er i tvivl om min underskrift er registreret. På mailen jeg modtager efter jeg har udfyldt mine personlige data forvirrer mig lidt da jeg ikke kan se om jeg skal bekræfte noget i den mail.
Syntes dem er lidt uoverskuelig med alle reklamerne så det svært at se hvad der er hvad

Gæst

#9

2018-11-04 19:13

Hej
Det lyder fint, men hvad de ca 300 milliarder der mangler i skattekisten efter vores politikeres uduelighed de sidste ca 15 år?
For så vidt jeg husker har der ikke manglet: indtjening, skattelettelser, lønforhøjelser, gyldne håndtryk samt lukrative pensionsvilkår mv til de 20% bedst stillede i samme periode.
Så det er ikke alene at den ene dårligt stillede gruppe betaler til en anden dårligt stillet gruppe, for det er hverdagskost. Det der er problemet er at de slipper godt fra det gang på gang.
Kære samvittighed, giv mig fred i sindet til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at ændre de ting, jeg kan gøre noget ved, og klogskab, så jeg kan se forskellen på dem.
Og det er nok det sidste der mangler i toppen af samfundene i vore dage.
Jørgen Mikkelsen

#10 Re:

2018-11-05 11:59

#1: -  

Tak for din melding

Vi gør hvad vi kan i ordstyrergruppen for at der holdes en ordentlig tone. Hadefuld og racistiske indlæg accepteres ikke. Jeg skal erkende, fordi gruppen er blevet stor, at vi ikke kan være i alle kroge.
Når vi hører kritik anbefale vi folk at bruge klagesystemet. Derved får vi straks spot på problemet og tager, hvis der er hold i klagen, prompte aktion.

Mvh Jørgen Mikkelsen


Gæst

#11

2018-11-08 07:00

Hej Jørgen
Nogle foreslag til makering ved forestående valg, hvordan undgår vi at blive løbet over ende endnu en gang. Masser af ældre syntes jo at DF er fantastiske, som bekendt er de det ikke de lyver før valget, og fortsætter efter valget.
Mvh
Leif
Jørgen Mikkelsen
Gæst

#12 Re:

2018-11-08 16:19

#11: -  

Hej Leif! Sagen er at der ingen partier er der varetager folkepensionisternes interesser i forhold til det vi melder ud med her. 23 år års tålmod må være nok. Ikke mere af det samme (nedgang) i folkepension.

Når vi ikke at få www.borgernesfolkeparti.dk klar inden valget er min anbedfaling, at man møder frem og stemmer blank. Gør fx 200.000 dette vil en tavs presse ikke længere være tavs, og de kendte hovder i Folketinget, som sikkert bliver valg igen, vil muligvis komme frem fra det skjul hvor de har gemt sig for de problemer vi har.

Mvh Jørgen Mikkelsen

https://www.facebook.com/groups/folkepensionisterne/