Yiming Liu 6C på Hvinningdalskolen står til udvisning af Danmark

Yiming Liu 6C på Hvinningdalskolen står til udvisning af Danmark / Beskeder / Ny opdatering på sagen om Yiming Liu fra Silkeborg / Kommentarer


Gæst

#1

2018-03-02 12:01

Yiming Liu skal blive i danmark. basta

Gæst

#2 Re:

2018-03-02 12:05

#1: -  

Mangler et link til Face book


Gæst

#3

2018-03-02 14:53

Hvor er det flot af dig/jer med den opbakning, som både forældre, skole, kammerater og borgere i Silkeborg/Danmark giver. Hvis vore politikere bare forstod, hvor ondt de gør på andre mennesker med deres sort/hvid beslutninger/handlinger, så var vi et skridt nærmere. Men det er følelseskolde mennesker, der ikke selv har været udsat for den psykiske terror, som de udsætter Yiming, hendes familie og mange mange andre for. I vort land bør der være plads til alle, og enhver kan jo se, hvordan Yiming og hendes familie gør alt for at være gode borgere. Skolen, kammeraterne, der kender familien og siger god for den, er de bedste til at vurdere, at integrationen er lykkedes. Ønsker familien alt muligt godt. Jeg væmmes ved vor "demokratisake" umenneskelige politiske styre her i det land, som jeg indtil nu altid har troet på. :) Tak fordi nogen har overskud til denne underskriftindsamling og støtte.

Gæst

#4

2018-03-02 15:25

Kan du ikke lave et opslag på Facebook, så det er nemmere at dele digitalt?

Gæst

#5

2018-03-02 19:07

Hvor er det ærgerligt. Danmark har brug for sådan nogen som dig! Maser af kram til dig og familien.

Gæst

#6

2018-03-03 10:50

Jeg kan bekræfte min underskrift. Lise-Lotte Froberg. ballesyersken@mail.dk