Bevar linie 420R igennem Dianalund og Tersløse

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar linie 420R igennem Dianalund og Tersløse.

ØnskerJegIkke

#76 Re: Det er direkte tåbeligt at nedlægge bus 420R!

2016-11-21 11:58

#12: Anonym - Det er direkte tåbeligt at nedlægge bus 420R!  

 For det 6. har DU slet ikke forstået sammenhænget imellem bus OG  tog.


Gæst

#77

2016-11-21 12:03

Omkring busrute 420R konkludere COWI i en rapport udarbejdet i 2012 følgende: "71% af buspassagerne på linje 420R ville IKKE have kunnet benytte Tølløsebanen som et reelt ALTERNATIV til rejsen".


Gæst

#78 Re:

2016-11-21 15:59

#1: -  

 og for at epilepsi patienter kan komme tilbog fra Filadelfia i Dianalund uden alt for lange ventetider. Mange har jo kørselse forbud pga epilepsi og er nødsaget til st benytte offentlig transport.

Ny tilflytteren

#79 Ny tilflytter i Dianalund

2017-01-14 14:51

Jeg tjekkede inden at jeg flyuttede til byen, om hvordan muligheden for transport var.
dengang var den god, jeg nåede lige at bo her i byen i 6 mdr, inden det blev meget besværligt.

Fra Køge til Dianalund, burde det tage cirka 2 timer max helt hjem til min søster, men pga besværligheder, med de nye muligheder, havde det næsten taget 5 timer, 

Jeg havde lige brugt en del tid på at vende mig, til bus 420R og så sker dette det er meget besværligt. :-(

Håber, der kommer en lysning snares for alle andres skyld også ??

 

 

 

 

TOM

#80 Re: Ny tilflytter i Dianalund

2017-01-18 09:12

#79: Ny tilflytteren - Ny tilflytter i Dianalund 

 Uanset om man er tilflytter til Dianalund og Tersløse eller har boet der i mange år, så er bus 420R en vigtig bus at tage med for den, som ikke har anden mulighed. Og da der er indtil flere busstoppesteder, så kan det langt bedre betale sig at tage med den bus end, hvis man er gangbesværet på grund af gigt og skal gå helt ude fra Fassanvej og ned til Dianalund station. Jeg håber meget, at Høng Tølløsebanen bliver nedlagt. Når jeg ser den kommer kørende fx ind på Stenlille Station, er det ikke mange passagerer, som er med toget.

Lad nu bus 420 få halv times kørsel igen på hverdage indtil om aftenen. Og timekørsel på hverdage om aftenen efter klokken 19.00

Lørdag, søndag og helidage bør være timekørsel fra tidlig morgen til sen aften. De nye afgange for denne bus er alt alt for få

TOM

#81 bus 420

2017-03-02 18:18

Det er jo godt, at der er kommet flere afgange over Dianalund med bus 420 Men efter min mening er det alt for få. Der er jo ikke nogen i weekenden.

I en mail til Regionshuset i Sorø har jeg for nylig skrevet, at når køreplanen for 2018 skal laves, har jeg skrevet at samtlige afgange med bus 420 bør være over Dianalund. Men jeg fik ikke noget svar. Da jeg bor i Holbæk Kommune bør den også give grønt lys for at bus 420 SKAL fortsætte med at køre de afgange den gjorde før den gik over til timedrift. Det er også ALT for lidt med hver anden time kørsel lørdag, søndag og helidage.

Lad mig høre, hvad I andre synes om dette lille brev, som jeg har skrevet her.