Igangsæt forsøg med Ubetinget Basis Indkomst

Igangsæt forsøg med Ubetinget Basis Indkomst / Beskeder / Underskrift indsamling lukkes / Kommentarer


Gæst

#1

2016-10-08 15:53

Det var da ærgeligt.

Gæst

#2

2016-10-08 16:12

Tak for indsatsen. Interessen for en borgerløn eller ubetinget basisindkomst vokser rundt om i verden, så mon ikke tiden bliver moden snart.

Gæst

#3

2016-10-08 16:24

Tak fordi du forsøgte.

Gæst

#4

2016-10-08 17:28

Hej Henning
Jeg er ked af, at at der ikke er nok, der har bakket op på internettet med underskrifter. Jeg tror, der er mange, der er bange for at skrive under i det hele taget, fordi de frygter, at det udelukker muligheden for at få et reelt job igen. Måske har de ret, men som jeg ser det, er der noget i gang i samfundet, som ingen rigtig vil forholde sig til, hvis/når der ikke er stemmer i det. Jeg kan bare ikke forstå det, fordi jeg tror, der er mange, der er på kanten til at ryge ud i ingenting, selv om de gerne vil have et job og være en del af samfundet - jeg er selv en af dem, der VIL og gør, alt, hvad jeg kan - er medlem af Senior Erhverv Helsingør og melder mig ind i Powerjobberne Frederiksberg igen. Jeg vil IKKE finde mig i at blive marginaliseret. God aften - og måske på genhør? Med venlig hilsen Charlotte Petersen, mobil 30715088
Julenisse
Gæst

#5 Basisløn

2020-11-24 06:50

Den underskrift indsamling er jeg med på.😍 Du skal frem i medierne med det.💜✌🏻🙏🏻🌸🎄

Kirsten Nussbaumer

#6

2020-11-26 08:02

Sørgeligt. Jeg tror, at tiderne ændrer sig meget snart, så giv ikke op. Kærlig hilsen Kirsten Nussbaumer